Inlägg från: Adeliha |Visa alla inlägg
  • Adeliha

Borlängetråden, kapitel 9

hej...

Hem en sväng efter shoppingen.Willys kassörska fick höra en förbannad mig iallafall...Var slut på varor uppe så att säga,men hon kunde inte stänga av bandet,så när mina grejer började rasa över ner på golvet som hon såg,så fick hon sig e skopa ovett.Undra om jag börjar bli pmsig? men jag vart så förbannad,för hon satt ju och tittade på bara..Såg ju vad som hände...

Nu om en timme ska jag åka till psykologen.Har nyss tvingat i mig en macka.Inte känt för nån lunch precis idag...men vankas brakmiddag hemma sen Falukorv och makaroner Tog mig 2 glas vin igår som smakade suveränt...Hmmm...Undra om det smakar lika gott till falukorv? *L*

• Adeliha

HKL-Här är perfekt ställe och ventilera om allt,och det får du mer än gärna.Själv är jag hemmakär så det heter duga till,så är jag borta för länge,så klättrar jag på väggarna för att jag vill åka hem.

• Adeliha

Godmorgon...

Är oxså vaken..Hmmm...Har nog bara lämning/hämtning på dagis att göra idag.Undra om man ska dammsuga...

• Adeliha

Har varit in och kikat på er en sväng iallafall...

Här händer nada.Har nyss käkat kycklingfile och strips och morötter.T gjorde en jättegod kall sås.han är duktig på sånt min gubbe
    Lilla H vägrar gå hem från mormor,för Critans barn är visst där och hälsar på...Så ja...Jag går väll tebax och förslappar mig :-9

• Adeliha

hejjjjj...

Här sitter jag och bara filosofar.Varit uppe tidigt,men junior har norpat datorn hela dagen.Nu inväntar jag Critan och dotter.Hon ska vara här under dagen.Jättebra,för då har jag nån som kan roa H lite.

Mtf-Tänker på dig och dina nära.Skickar en stor kram till er alla.

• Adeliha

Bom på placering igen...*suck*

hej förresten!

Här har vi haft en toppendag.Ungarna har väll pysslat för sig själv.Var snäll och åkte till plättbacken ett tag idag.Himla kallt var det.men lite frisk luft har ju ingen dött av
    Senare ikväll ska jag köra mina föräldrar ner på byn.Dom ska ut och äta och fira att dom varit gifta imorgon i 40 år.Ska minsann få en pizza ikväll,men får avstå ölen,som jag även ska hämta dom på byn.

• Adeliha

Hej hopp...

Slapp hämtningen på satn,dom tog taxi.Bra,för det var ingen hit att köra.Jag var en snigel *L*

Nu funderar jag på om plogen varit runt sportis.Känner för en promenix,men inge roligt att pulsa.Sen blir det pyssel hemma innan middag hos mor.

Mtf-Hoppas att det känns lite bättre.Håller med om att det är en underbar känsla att sluta ögonen och ändå kunna känna igen känslan att presonen finns med en,fast dom inte befinner sig i rummet ens.

• Adeliha

Lone star state-Vi har paradisbacken (plättbacken även kallad) i Mats Knuts eller Bergebo ovanför Borlänge sjukhus.

• Adeliha

Själv väntar jag på brorsan,han sa vara bärhjälp som jag vart och shoppat en kökssoffa Nog för att den inte var brunbetsad utan klarlackad...men det är en kökssoffa

Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9