Inlägg från: Adeliha |Visa alla inlägg
  • Adeliha

Borlängetråden, kapitel 9

Critan-jag är oxså nyfiken på hur värderingen gick.

Uppdatering..Hmmm...Junior har 39.5 i feber,första omgången alvedon kom inte ens ner i halsen utan en kaskadspya på vardagsrumsmattan.Sen har elaka mamma lurat i han alvedonet i nyponsoppa.För nyponsoppa blir man frisk av.*hehe*Men tror ni att det gjorde nått att det tog nästan 20-30 minuter innan jag fick ner det?

• Adeliha

Själv siktar jag in mig på en ensma otrevlig natt med en sjuk pyre.men lurade i han mer alvedon,så nu ska han flyttas från soffan till sängen bara.Snarkar ljudligt.

Mtf-jag har ett halvt öga vaket,men älskar min sömn nu för tiden.Då slipper man tänka på allt skit.Imorgon ska jag prova en sobrilfridag.Sover ju hela dagarna igenom på dom.Men har en massa måsten här hemma.

Sen ni andra hurtfriska...Ska försöka mig på ett pass imorgon(med enormt eventuellt)Nån sån ska gå imorgon på nått?

• Adeliha

Godmorgon...

Gud så härligt att vakna och känna att man har energi.Kunde ha fortsatt sovit,men min nya underbara psykolog ringde och väckte mig.
    Natten med junior vart orolig.Hemskt att se när han ligger och rycker så där mycket,tur att det inte utvecklades till feberkramper.Stor mardröm hos mig.Feber idag oxså,men inte lika hög.
    tog mig en minimal avstickare hit,håller på att storstäda hemmet just nu.Skittråkigt.
    Kl 17 ska min kusin och jag gå(bra med stöd) på baspasset.Ni är välkommna ni andra oxså,om ni har lust att komma igång igen.Det är gratis denna vecka.

HKL-Var oxså för tjock för att få försäkring.Sen vart jag så himla pank,så nu är det bara min junior och hemmet som får ha försäkringar.Å´sen min röda bettan på parkeringen givetvis.

• Adeliha

Maddiz-Jag har en dröm att sätta H i Kvarnsvedsskolan till hösten...Den sprack ju ganska mycket.Men nu kanske dom tar tag i eländet.

• Adeliha

Hej...

Nu är det rent och fint hamma.Precis innan jag var klar fick jag besök av 2 underbara arbetskamrater.Kom hit med en liten krya på dig gåva.Sånt värmer.Nu ska jag försöka snygga till mig lite.Sen ska jag laga tll nått att äta.Börjar bli hungrig.

• Adeliha

Onka-Vår försäkring genom facket är väll bara hemförsäkring?Ingen personförsäkring...Det är sånna jag inte kunnat teckna.

Nån som kommer på friskis kl17?

• Adeliha

Hej...

Här är man nyss hemkommen från jympan.Gudars vad skönt att livet känns bra idag.har t.om kört bil.Första gången sen 23 dec.Var nästan så man ville ta 2 varv i rondellen

• Adeliha

Godmorgon.
    Vi är oxså vakna.Leker tysta leken just nu.Min rumpvärmare smög in i sovrummet strax efter 6.Blir så glad när han kommer hem efter jobbet å´lägger armen omking en.fast oftast brukar jag höra han,men inte idag.
    Lilla H är inte så himla febrig iallafall.Börjar bli sig lik igen.Sitter på sitt rum och spelar tevespel.
    Själv tar jag dagen som den kommer.Inge vidriga sobril idag heller.Jag vill vara en hyffsat normal människa ändå.Ingen *** zoombie.Ska fortsättas sjukskrivas ett tag till.Ska träffa läkare på måndag,sen ska jag till psykologen på torsdag.Chefen ska med då.Bra!Hon ringde igår och talade att kostnader skulle vi inte tänka på.
    Idag blir det troligtvis hotellet igen.H kanske inte ville åka till pappa...För att han är sjuk....Mig kvittar det.

• Adeliha

HKL-Inte roligt när hundar är dåliga i magen.T föräldrar kom hem från jobbet och då hade bägge deras hundar haft diarre,så det var skit överallt.Han har inte fått i sig nått olämpligt.För så var det i deras fall.Att hundarna ätit nått som inte ar bra.

• Adeliha

Anne-Läste iallafall artikeln på nätet.Blir så glad att läsa om C framsteg.Såg inga bilder,men gubben har tidningen hemma,så jag ska kolla mer där.

Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9