Inlägg från: Adeliha |Visa alla inlägg
  • Adeliha

Borlängetråden, kapitel 9

herre min jösses...jag höll på att missa den nya

Själv sitter jag med sedvanlig ångest.För att jag har varit riktigt elak emot min bästa älskling.
    var ju meningen att vi skulle på nyårsfest till hans kompisar.men fick sån jävla enorm smärta i bröstet och kände..Näää...Jag klarar fan inte detta.Dom vet ju om att jag har ångest grinattacker,men grejen är att dom vet ju inte om orsaken varför det bröt ut.Så med den enorma besvikelsen så fick han ringa och ställa in igår kväll.Hade jag haft en liten sopchans att hinna förklara vad som hänt även för dom varför det bröt ut så hade det säkert kännts bättre.Men ärligt...Hur skulle inte ni känna som värdpar,om det kommer dit en tjej som storgrinar,men kan inte belasta dom med en förklaring egentligen.För hade jag gjort det ett par dagar tidigare så hade det kanske kännts bättre.Men inte samtidigt som man kommer dit.Då vill man ju liksom ha trevligt och inte sitta och böla ur sig och berätta bakomliggande orsaker.
    Så nu får man väll gå med stenen i bröste och försöka få i sig lite mat här hemma istället.
    Så gott nytt år på er alla!

• Adeliha

Själv fick jag oxså enhelt magisk sagolik kväll som tog bort stenen i bröstet.nu ser jag faktist framemot nästa år

• Adeliha

Godmorgon...Eller godmiddag!

Jaa,då var det nya året här då.Hade en riktigt skön nyårsafton med gubben igår,kom inte i säng förräns på småtimmarna.Drack ett halvt glas skumpa vid nyårsslaget,annars nykterhet.Annars var det god mat och långpromenix och mys i badet som gällde här.Var ut och tittade på mina ännu värre idiotiska grannar när dom smällde smällare.Dom gjorde det på parkeringen.Turligt nog visste jag om problemet vart dom brukar hålla till,så nu hade vi ställt in bilarna i garaget.Men mina andra grannar blir nog inte så himla glada över attt se lacken på sina

Men vaknade imorse...Med huvudvärk,och jag vette fan fall det var den som utlöste ångestskiten,men nu har jag återigen haft en grinattack.vet att det kommer ta tid att ta sig tillbaks på banan,men det känns som en evighet tills man kommer dit.

Nu står det frukost på programmet.Sen den magiska disken efter brakmiddagen.Sen ska vi ut på en långpromenix.

Onka-Jättegrattis!Hela BLGEtråden blir väll inbjudna? *L*

• Adeliha

Godmorgon...

Här har vi alla ställt om dyngnet tror jag.Fick inte H att somna förräns kl var 12 inatt.Trodde att jag skulle bli galen på han.Ikväll vette tusan hur jag ska få han att somna.Imorgon är det dagis för hans del.Skulle ha vart det idag oxå,men jag hade missat att det är vardag.here min jösses vad jag känner mig dagvild.

Själv ska jag sitta och ladda ett tag.har fått en läkartid hos en svensk läkare,så förhoppningsvist så har han lite bot eller iallafall lite förstånd att förstå vad jag säger
    Nu känner man inge speciell ångest,men det beror ju på att man sitter hemma i sin egna trygga värld.

Mtf-Hur gick ditt nyår?hoppas att du hade trevligt,och att bandet var bra.

Caroline-Visst skulle det vara underbart om vi oxså slapp den underbara tiden på månaden?Men vem vet...Det kanske blir vårt år i år...

hur många är det av tjejerna som löser friskiskort iår?Det lilla jävliga med att må psykiskt piss som jag gjort nu är att det gav mig just nu en positiv viktnedgång på 5kg....Fast även det känns inte som en hit precis.Nog för att jag mer än gärna blir av meden massa kg,men inte på detta vis.men himla mycket adrenalin har man i kroppen när ångesten slår till

• Adeliha

*mutter* Jag har ju aldrig fått tagit en placering.....
    *hehe* Nästa gång måste ni spara den åt mig

• Adeliha

FiaLisa-Gus så synd att du ska lösa i Falun.När bytte du arbetsplats och varför? *snoka lite*

• Adeliha

Hej...

Hittade en snäll förnuftig läkare som verkligen tog sig tid att lyssna på mig.Blev sjukskriven i 12 dagar till.Gav mig andra piller,men så länge som jag verkligen inte är helvetikalångt ner i helvetet så tänker jag inte ta dom.Blev himla rädd av stesoliden som vart utskriven.men jag har dom till hands och sen så ska jag börja tala med en psykolog eller nått.Fick numret till samtalsbyrån.Det känns väll inte helt kul att behöva ringa,men man får se det så att dom är ju psykologer,så dom har väll varit med om snyftande hulkande labila människor förr.
    Men uj så jobbigt det känns att behöva ändå göra det.

Annars har min raring tagit med mig på en snabb kupolenrunda,behövde på apoteket och greja ett byte.Sen har vi varit runt sportfältet.Nu ska det mysas i soffan lite.Försöka att få H att sova.dax för dagis imorgon.Hugha mig...Undra hur man ska få han att sova egentligen.Vi kom ju inte upp ur sängen förräns kl 9.30 imorse.....

Nu ska vi se.....Funkar det inte att skicka detta inlägg så sitter datorn i väggen.

OBS!!!!OBS!!!! mammatillfem hittar inte oss.Vet ej hur man länkar,så kan nån vara en raring och greja det?Vet inte om Anne hade länkat henne och det inte funka....

• Adeliha

fiaLisa-Gud så tråkigt att höra om chefen.Undra hur sympatisk min kommer att vara imorgon,när jag ska dit med läkarintyget....*L*

• Adeliha

*hehe* Vem har jag egentligen som chef?Var det denna månad hon skulle sluta eller nästa?
    hMMM....Nån människa sitter väll där iallafall ....

• Adeliha

Onka-Din grupp får tillbaks Inger D,och vår grupp ska få Eva J.Fast jag har ingen aning om när dom tillträder.Låter som våran nuvarande chef vad hon brukar göra.

Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9