Borlängetråden, kapitel 9
herre min jösses...jag höll på att missa den nya
Själv sitter jag med sedvanlig ångest.För att jag har varit riktigt elak emot min bästa älskling.
var ju meningen att vi skulle på nyårsfest till hans kompisar.men fick sån jävla enorm smärta i bröstet och kände..Näää...Jag klarar fan inte detta.Dom vet ju om att jag har ångest grinattacker,men grejen är att dom vet ju inte om orsaken varför det bröt ut.Så med den enorma besvikelsen så fick han ringa och ställa in igår kväll.Hade jag haft en liten sopchans att hinna förklara vad som hänt även för dom varför det bröt ut så hade det säkert kännts bättre.Men ärligt...Hur skulle inte ni känna som värdpar,om det kommer dit en tjej som storgrinar,men kan inte belasta dom med en förklaring egentligen.För hade jag gjort det ett par dagar tidigare så hade det kanske kännts bättre.Men inte samtidigt som man kommer dit.Då vill man ju liksom ha trevligt och inte sitta och böla ur sig och berätta bakomliggande orsaker.
Så nu får man väll gå med stenen i bröste och försöka få i sig lite mat här hemma istället.
Så gott nytt år på er alla!