Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hello brudar! Hade alla ett bra nyår? Här vaknade Johanna precis när vi skulle äta, och sen var hon vaken heeeeela kvällen! När allt skjutande satte igång på 12-slaget somnade hon som en stock... Sen satt vi och pratade med Andreas systrar till halv 3, det var trevligt!

• Winnertaco

Mel
    Under kvällen var det mycket gnäll och bök, men sen somnade hon ju Man kan ju inte sova dygnet runt, även om man är bäbis!

• Winnertaco

Varför bölar jag som en gris så fort jag ska försöka skriva ner min förlossningsberättelse? Shit... hormonell, jag?!?

• Winnertaco

Angående att fläska på sig så har jag gått med i viktklubben idag. Jag vägde mig imorse, och 5 kg graviditetsfläsk har jag kvar. Utöver detta vill jag nog ner åtminstone 15 till, gärna 20!

• Winnertaco

Jag är förvånad över att det försvunnit så snabbt, och att magen dragit ihop sig såpass fort, speciellt som jag blev snittad!

Vad ska ni äta ikväll? Här är det idé-torka på hög nivå!  

• Winnertaco

Andreas har fått nån sorts låsning i ryggen... Om ni bara visste hur synd det är om honom...  

• Winnertaco

Mel
    Du ska bara veta hur skönt det är nu efter förlossningen när allt som var gott förut är gott igen!  

• Winnertaco

Det kommer att gå hur fort som helst, jag fattar fortfarande inte att hon redan är här, trots att det gick 14 dagar över tiden. Även det glömmer man ganska fort, jag vet att jag gick 14 dagar över tiden, men jag kan inte riktigt fatta det!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)