Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

puck
    Ja, bvc-tanten tyckte att jag skulle prova att ge henne lite på kvällarna för att se om hon verkade nöjdare, och hon blev så nöjd av det att jag nu ger henne bara ersättning på dagarna. Dessuotm måste mina bröstvårtor läka, en stor bit har ramlat bort från den ena *huga*

• Winnertaco

Puck
    Jo, det går ganska bra, vi ska till bvc idag, hoppas att hon har gått upp som hon ska nu när hon får ersättning. Måste väl bekänna för dem att jag helst vill sluta amma också, om det inte vore för att hon inte vill somna utan amning när hon vaknar på nätterna så hade jag slutat helt redan!

• Winnertaco

Mel
    Ja, det är roligt när man börjar känna VAD det är som sprattlar där inne. Vänta bara tills du kan se hur den sticker ut en fot, med tår och allt! Åh, ibland saknar jag magen!

• Winnertaco

Mel
    Det är helhäftigt!
    Hur mår du nu då? Har illamåendet försvunnit? Inget ont i ryggen eller så?

• Winnertaco

Mel
    Jo, jag minns hur det var, det var svårt att säga att man mådde bra när man hade så mycket krämpor, och då hade jag ändå inte ens hälften av det du har! Har du bett bm titta på ryggen eller varit hos någon läkare?

• Winnertaco

Ja, om du har ont i ryggen, Mel, så be om hjälp! Jag fick ont i knäna under gravidteten, och jag ångrar verkligen att jag inte bad om hjälp, jag lider av det fortfarande!

Visste ni förresten att man föds utan knäskålar?!? Läbbigt!! Andreas hörde det på radion igår..

• Winnertaco

Varför skulle man byta blöja nån annanstans än på skötbordet när man är hemma? Iofs om man har lite större barn, som kryper eller går, då kan jag förstå att de inte vill ligga still på skötbordet!

• Winnertaco

Puck
    Jo, jag kom på det Fast det är i alla fall värt att skaffa ett skötbord tycker jag, vi använder det jätteofta!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)