Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag är också avundsjuk, vill ckså föda barn igen, men den här gången vill jag göra det riktigt!

• Winnertaco

Nica
    Blev det ett mf i alla fall, vad trist Skickar tusentals kramar!! Till oss sa läkaren att vi skulle vänta en mens, sen var det fritt fram igen!

Puck
    Jag tycker Willys, de har roligast billiga grejer!

Har det hänt nått för tokig???

• Winnertaco

Malla
    Har tyvärr ingen aning om loberna... Vad är det för kurs du pluggar till?

Tokig hade väl sammandragningar i fredags om jag inte minns helt fel? Guuuuud, vad jag är nyfiken!!

• Winnertaco

Hello!

Det tar tid att ha en bebis alltså, min plan har varit att sätta mig vid datan sen 10 imorse, och NU kom jag hit!

Vad duktig du är på att prommenera fru! Här är det fortfarande storm, inte så härligt att ge sig ut i!

Letw
    Kom på nått "stort" att önska er, det är mitt tips. Be släktingar gå ihop och köpa nått vettigt. Här har vi säkert 10 mjukis-hundar, vilket ju är trevligt, men det kanske hade räckt med 2-3 st...

Vilken sida är det ni får fram det där om vilka som bor i ert område?

• Winnertaco

Jag måste vara knäpp, för jag hittar inte adressen

Mel
    Vi har fått från många fler än vad jag trodde, och jag tror ändå att vi fick mindre än vad vi hade fått om hon kommit på tex sommaren. Nu köpte många "bara" julklapp, eller vad man nu ska säga. Vi hade säkert fått lika mycket grejer även om julen inte varit så nära! Fast det känns ju dumt att önska sig saker, som att förutsätta att man ska få en massa! Kanske kan man säga till folk att "om ni ska köpa nått, så köp nått vettigt, inte en massa leksaker som ett spädbarn ändå inte har nån nytta av"!

• Winnertaco

Haha, såhär ser det tydligen ut i mitt område. Kan inte påstå att så mycket stämmer in på mig! Unga kanske vi är, men det är väl allt!

Unga

Ganska välutbildade Singlar Medelinkomsttagare Hyresrätt i medelstor stad Nöjesintresserade Förändringsbenägna individualister
    MissFörstånd
    Välkommen!!!
  • Winnertaco

Ja, just det ja, böcker Vi fick en stor tjock bok med Nalle Puh av mamma och pappa, jag blev jätteglad! Och så fick vi Max nalle och Max potta! Inget hon kan använda just nu egentligen, men det är ju bara att ställa dem i en bokhylla så länge. Jag blev verkligen glad över böckerna, till skillnad från babygym och andra leksaker vi fått, som bara kännts jobbiga att få!

• Winnertaco

Fru
    Sover W i egen säng eller sover hon hos er? Jag undrar bara med tanke på att hon också var väldigt snuttig av sig och ville amma mest hela tiden. J vill helst inte bli överflyttad till sin säng på nätterna, så jag tänkte om det är ett genomgående drag hos snutt-barn..

• Winnertaco

Fru
    Det låter som våra nätter ungefär... Jag fattar inte riktigt varför hon inte kan somna "av sig själv" på kvällarna när hon gör det på dagarna efter att hon fått mat (hon får ersättning på dagarnba nu eftersom hon inte gick upp så mycket och för att skona mina stackars bröstvårtor). Igårkväll ammade vi över en timme i sängen innan hon kom itill ro, så kan man ju inte hålla på i all evighet

• Winnertaco

Letw
    Behöver och behöver, det beror nog på barnet. J fick en babysitter i lördags, hon älskar den

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)