Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Herregud, folk ringer som galna... hoppas alla är intresserade också "på riktigt"!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Imorrn kommer det med största säkerhet en snubbe och kollar!

cami
    Ja, vi ska flytta till Andreas föräldrar. En lång historia, men i korta drag går det ut på att hans pappa är sjuk och behöver hjälp med huset och vi ska antagligen köpa det i slutändan i alla fall.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Man kan göra ganska mycket genom att bara plocka bort lite grejer och få det att se "luftigare" ut, men det vet jag inte om jag orkar med. Det blir nog städat bara helt enkelt...

Johanna 061223
  • Winnertaco

cami
    Tyvärr kommer inte Andreas pappa att överleva, han har ALS och det finns bara en utgång. Vi vill att dom ska kunna bo kvar i huset så länge som möjligt, och leva det liv de alltid levt och därför flyttar vi dit. Sen tjänar vi ju pengar på det också, men pengar är bara pengar, det är nått vi lärt oss på sista tiden!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, man lär sig verkligen att uppskatta det man har! Nu är det ju inte min pappa, så jag blir inte lika berörd som övriga familjen, men det känns ju!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Hello Brudar!
    Nu har en varit och kollat på lägenheten, han verkade ganska intresserad Det ringde en annan snubbe och ville komma kl 14, han har fortfarande inte kommit... en till ytterligare ska komma senare i eftermiddag

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu har 3 par varit och kollat på lägenheten De sista verkade as-intresserade   

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)