Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Herregud, folk ringer som galna... hoppas alla är intresserade också "på riktigt"!
Herregud, folk ringer som galna... hoppas alla är intresserade också "på riktigt"!
Ja, jag måste ju städa nu *ångest*
Mel
Imorrn kommer det med största säkerhet en snubbe och kollar!
cami
Ja, vi ska flytta till Andreas föräldrar. En lång historia, men i korta drag går det ut på att hans pappa är sjuk och behöver hjälp med huset och vi ska antagligen köpa det i slutändan i alla fall.
Man kan göra ganska mycket genom att bara plocka bort lite grejer och få det att se "luftigare" ut, men det vet jag inte om jag orkar med. Det blir nog städat bara helt enkelt...
cami
Tyvärr kommer inte Andreas pappa att överleva, han har ALS och det finns bara en utgång. Vi vill att dom ska kunna bo kvar i huset så länge som möjligt, och leva det liv de alltid levt och därför flyttar vi dit. Sen tjänar vi ju pengar på det också, men pengar är bara pengar, det är nått vi lärt oss på sista tiden!
Ja, man lär sig verkligen att uppskatta det man har! Nu är det ju inte min pappa, så jag blir inte lika berörd som övriga familjen, men det känns ju!
Eller för att den inte är rosa
Sköööönt, nån mer som inte gillar puttenuttiga-gulligull-saker!!!!
Hello Brudar!
Nu har en varit och kollat på lägenheten, han verkade ganska intresserad Det ringde en annan snubbe och ville komma kl 14, han har fortfarande inte kommit... en till ytterligare ska komma senare i eftermiddag
Nu har 3 par varit och kollat på lägenheten De sista verkade as-intresserade