• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

katterna är vårtokiga. går och jamar som galningar och vill ut! tyvärr har det kommit in klagomål om katter på vårt område och nu ska dom sätta ut kattfällor. så vi vågar inte släppa ut dom

• letw83

tehya
    känn dig inte egotrippad. jag har längtat efter barn i 2.5 år nu. och hittills har det inte varit tillfälle. kommer nog inte vara det i höst heller, men vi anser att det löser sig.

• letw83

mel
    vet inte vad det är. typ burar i mat i. dom som är märkta kontaktar dom ägarna till och dom omärkta omhändertas...

• letw83

taco
    känns som att dom kommer komma med nån påse, här har ni lite kläder. haha, känner jag vissa rätt så kommer dom absolut inte säga. plocka ut det ni vill ha...
    jag ska göra som mel, en hemsida, med en liten diskret önskelista

• letw83

taco
    fast en babygym är ju inte fy skam heller begagnat eller inte.

• letw83

taco
    vänta ett tag, hon är nog för liten än.

jag borde gå och göra mig i ordning. ska jobba kl 12.30 och måste gå 12. ska käka lunch och diska lite innan dess. och kanske duscha...

• letw83

tehya
    i höst blir perfekt. då kan vi följas åt

• letw83

JAG ryms inte ens på gungorna, eller ja ryms gör jag ju, men det klämmer om höfterna. Tror inte gungor är gjorda för vuxna

• letw83

mel
    jag kommer precis nätt och jämt in i dom där platta sakerna. men även däcken klämmer åt. iaf dom som finns häruppe. men det finns väl däckgungor i lite olika storlekar....

• letw83

fru

nu ska vi hem och äta. (är på A.s jobb)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)