• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

okej. nu har jag ju hamnat i sytagen när det gäller presenter till mina kompisar Men nu har jag idetorka för nästa kompis. För bordstabletter i tyg är inget dom använder eftersom dom har småbarn i hushållet

Hon fick barn i måndags så jag funderade på en amningstop, men det kändes lite småtråkigt, och är dom verkligen så användbara, ser inte så många som använder sådana....? Det kändes lite för barnrelaterat oxå, har ju ändå tänkt ge kläder till den lilla oxå...

• letw83

haha, dom har en nyfödd, en 4-åring och en 6-åring. tror inte dom sover så mkt

fru
    jo en sån tröja tänkte jag. får ta reda på storlek då och gå på jakt efter tyg. för nåt annat kan jag inte komma på.

• letw83

fru
    jo säkert.

brb, måste starta om datorn.

• letw83

hmm..det hjälpte bra lite. försöker få i gång scannern=/

• letw83

puck
    jag har inget bra svar ikväll. is inte kolla mina tidningar nu. ska umgås lite med A.

• letw83

cami
    vad kul. Jag har en kompis som fick en son i lördags och en som fick en dotter i måndags.

• letw83

fru
    tänk för det har jag har väl en sådär 8 st till och så några till som är mer bekanta än vänner...men dom har nog inte tänkt ploppa ut några barn i den närmsta framtiden, förutom en möjligtvis....och så jag då

• letw83

idol?! det slutade väl för längesen? är du så efter fru i?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)