Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
tehya
jo
jag har hängt med sen tråd 3, eller om det var 4?
(svarar för puck och fru som inte är här: de har varit med sen tråden startades, och kickan med tror jag)
tehya
jo
jag har hängt med sen tråd 3, eller om det var 4?
(svarar för puck och fru som inte är här: de har varit med sen tråden startades, och kickan med tror jag)
tehya
sen har vi barnvagn, (mest troligt säng) alla kläder upp till 68 så inköpen blir inte så stora iaf, även om jag vill ha en ny barnvagn
(och det skyller jag på fru i
)
tehya
haha, vi är rätt produktiva här i tråden
nica
det går bara att hänga med om man inte har ett annat liv på sidan om
mel
ingen fara
tehya
jo, här krävdes ingen övertalning alls bara liite väntan.
taco
det menar du inte
Linda mådde inte ett dugg illa med hampus och jättemkt med josefin, så var inte för säker
tehya
ett bra argument är att säga att man sprider ut kostnaderna. Så tänker jag. Då känner jag mig mindre galen
nica
tackar tackar
tehya
okej jag vet hur det är, mitt ex var likadan. men jag gjorde som jag ville ändå
taco
jaha, tänkte inte på det bara på att man kan må illa med en, det är inte säkert man gör det med alla
taco
jag tänker inte ta emot ett enda begagnat plagg, kanske från linda möjligtvis, men hon har nog skeppat det mesta redan. men det är jag det Inget illa med beggat, men jag vill själv välja vad mina barn ska ha på mig...och ärligt vet jag inte om jag gillar stilen som våra nära har på sina barn...
taco
jo så kan man ju göra iof. känner bara på mig att en del kommer tycka att man är otacksam om man inte tar emot det. tur man har mkt kläder redan. så kan man skylla på det-?