• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

tehya
    jo

jag har hängt med sen tråd 3, eller om det var 4?
    (svarar för puck och fru som inte är här: de har varit med sen tråden startades, och kickan med tror jag)

• letw83

tehya
    sen har vi barnvagn, (mest troligt säng) alla kläder upp till 68 så inköpen blir inte så stora iaf, även om jag vill ha en ny barnvagn (och det skyller jag på fru i )

• letw83

tehya
    haha, vi är rätt produktiva här i tråden

• letw83

nica
    det går bara att hänga med om man inte har ett annat liv på sidan om

• letw83

mel
    ingen fara

tehya
    jo, här krävdes ingen övertalning alls bara liite väntan.

taco
    det menar du inte
    Linda mådde inte ett dugg illa med hampus och jättemkt med josefin, så var inte för säker

• letw83

tehya
    ett bra argument är att säga att man sprider ut kostnaderna. Så tänker jag. Då känner jag mig mindre galen

nica
    tackar tackar

• letw83

tehya
    okej jag vet hur det är, mitt ex var likadan. men jag gjorde som jag ville ändå

• letw83

taco
    jaha, tänkte inte på det bara på att man kan må illa med en, det är inte säkert man gör det med alla

• letw83

taco
    jag tänker inte ta emot ett enda begagnat plagg, kanske från linda möjligtvis, men hon har nog skeppat det mesta redan. men det är jag det Inget illa med beggat, men jag vill själv välja vad mina barn ska ha på mig...och ärligt vet jag inte om jag gillar stilen som våra nära har på sina barn...

• letw83

taco
    jo så kan man ju göra iof. känner bara på mig att en del kommer tycka att man är otacksam om man inte tar emot det. tur man har mkt kläder redan. så kan man skylla på det-?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)