• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mel
    fått sålt grejerna?

usch, maj till juli brukar inte vara roligaste tiden på året för oss. minimalt med pengar hoppas micke får jobb! nästa vecka skulle de ringa sa de.

• Winnertaco

mel
    Att gå till frissan i slutet på graviditeten är verkligen ett hett tips, jag hann aldrig med det eftersom dom ville sätta igång mig helt plötsligt! Kan vara skönt att känna sig liiiite fräsh på bb!

puck
    Ska inte du jobba om inte micke får jobb? Fast den lönen kommer väl kanske inte förrens i juli i alla fall iofs..

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jippie, vad rolig nästa månad blir... Banken ska ha pengar för lägenheten, telefonräkningen kommer och Jaxons försäkring ska betalas. Weehhoo...

Johanna 061223
  • Melisabeth

Pucken - ja de ligger ute iaf och det har kommit bud så =)
    INte så mkt, men är ju nga dagar kvar, och allt är ju mer än inget... är ju saker som bara ligger annars, bättre att ngn annan har nytta av dem =)

Taco - jo jag tänkte det också... risken finns väl annars att allt rycker efter förlossningen när kvaliten förändras på håret... man lär väl tappa mkt iaf av det som man inte tappat nu.. så blir ju inte bättre av att det är slitet som fan...

Men en hårklippnings känns så "ynkligt".. som att man får så lite för pengarna... *mutter*.. men nä får bli så.. får ta ngn dag som jag klarar att sitta still utan att svimma lämpligen =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

taco
    om micke får jobb är det lugnt, annars blir det det kämpigt men det är vi vana vid. har ju sparade pengar av en anledning

mel
    klipp håret innan du föder! gjorde jag, och jag har inte pallat g å till frissan sen dess.

• pucken

aaah så är trycket tillbaka! så här ofta brukar det inte komma

• Fru Indosaurie

Mel
    vad heter du på tradera nu igen?

nu är patapumen uppe i 280! yes! vi gav 300 för den. Fan vad bra! Pengarna behövs den här månaden om man säger så..

• Melisabeth

Fru - Miafina tror jag =)

Men har inget intressant ändå så =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

fru
    åh härligt! på tal om tradera, ville du köpa den rosa jumpsuiten? agge har inte använt den än och jag gillar inte färgen så den blir nog inte använd. om du inte vill ha den lägger jag upp den på tradera =)

• Fru Indosaurie

puck
    just ja! Jag såg ju att du skrivit om det igår.
    Den är ju så HIMLA stor känns det som..
    Lägg ut den på tradera du

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)