• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

ja det undrar jag med! har tagit aslång tid nu. jag vill visa innan jag lägger mig.

haha jag hittade ultimata presenten till svärmor! en container kan hon slänga sitt skräp där istället!

• pucken

äh den verkar inte komma upp. jag går och lägger mig! god natt!

• MallaMojs

Gooomorron Äntligen fredag (skriver exakt samma som för exakt en vecka sedan va?) Idag testar jag stödstrumpor för första gången till jobbet, kanske kan jag gå ikväll till å med

Tvillingtjejjer **vecka 23**
  • Winnertaco

Morrn...

Jag är DÖD, J vaknade 4:15, somnade visserligen om men vid 7-tiden fick Andreas för sig att han var tvungen att flytta på henne, och då vaknade hon och vägrade somna om

Johanna 061223
  • letw83
    bebiskläder 005.JPG

Nu är bodyn och tröjan klar. Bilden är apdålig (tagen med mobilen) för A tog med kameran på jobbet idag. (dock utan minneskort för det sitter i min dator) Men, det är som inga detaljer på tröjan och bodyn och byxorna har jag ju redan fotat en gång.

Ignorera sladdhärvan på golvet
  • pucken

letw
    fan va snyggt det där tyget är till rosa! såna kläder skulle jag ju jag ha du kan ju fråga malla hur rosa min jacka är, haha

och här har ni mickes älskling
    www.blocket.se/vi/11282958.htm
    han lyckades stava fel dessutom.

• letw83

puck
    jo jag vet tyvärr är det nog inte nog mkt kvar så det räcker till dig eller ja, kanske till ett linne iof

har sett din jacka,, du fotade ju den... och den är rosa

• pucken

äsch, ett linne? fy va snålt

haha den är MER rosa i verkligheten mina grannar stod i fönstret och peka igåg när jag hade den på mig

• letw83

jisses, jag förstår att du avskyr dom. sådana där möbler skulle inte komma in i mitt hem om jag så var döende.

förresten, gå på msn.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)