Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Morrn Mel! Skönt att få sova!

nica
    Bara för att det går dåligt en gång behöver det inte göra det igen. Jag fick mf första gången, och sen andra graviditeten gick allt som på räls! Min kropp var som en klocka då, allt stämde hur bra som helst genom hela graviditeten! (Förutom på slutet då, när hon vägrade komma ut, men det är en annan historia)

Jag håller med dig, puck, jag vill också bli gravid igen!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mäh, jag skulle göra maten, vara skitduktig och göra den nu liksom, och så har vi slut på lasangeplattor. Varflör kollar jag inte sånt innan jag handlar?

Här finns det nada kort på mig som gravid, ville inte ens fota magen i slutet!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Godafton!

Låter som en mycket trevlig dag, mel! Mariebergsskogen, där var vi alltid när vi var små, kollade på getterna och lamorna och red på nån trött åsna...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ska jobba 23-04:30. Eller, så står det på schemat, men vi går hem när vi är klara. Var in igår och slog en kik på schemat, och det ser ju inte lovande ut med personal, jag gissar på att vi kommer hem runt 06... Inte mig emot egentligen, mer timmar till en stackars fattig småbarnsmamma

Hur kommer man åt frus bilder??

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!
    Jag överlevde natten, helt otroligt...

puck
    Prata helst inte om fluffins, risken finns att jag gör nått dumt

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Det gick bra på jobbet, det var inte så farligt... Kanske blir en megamuffins på Waynes på vägen till svärisarna. Men jag borde INTE!

Ska åka  nu, måste ta bussen, hade tänkt gå, men har värsta fläskiga skavsåret på höger här *muttrar* Ses!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

Det snöar här Vi som hade tänkt prommenera ner till stan och äta lunch, det lär ju inte hända nu...

puck
    Snygga kläder!

nica
    Ja, det är inte kul att gå och vänta på mensen när man inte vill ha den!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag säger som puck, hoppas inte för mycket, man blir bara så besviken om det inte blir som man ville då! Angående att tempa och så, så tror jag att man kanske ska vara lite försiktig med att bli för manisk, det bli bara jobbigt då. Jag blev inte gravid av att slänga äl-testen och slappna av, men jag mådde i alla fall bättre

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)