Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Heter den "fluffinsboken" helt enkelt?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Gud, jag har redan glömt hur jobbigt det var att vara höggravid... Är inte avis på er, bara avis på att ni snart får föda barn!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Det kommer antagligen att kännas långt för dig, men såhär i efterhand måste jag säga att tiden gick fort, det är redan glömt att hon kom 16 dagar för sent!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Samma nu när hon är här, tiden bara SPRINGER iväg. I veckan höll jag på att bryta ihop för att hon låg på sidan och sov som en "riktig människa", inte på rygg helt utslagen som en bebis längre...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Malla
    Du kan börja ta fp 60 dagar innan bf, just för att man ska kunna gå hem om det "bara" är jobbigt och man inte får hp eller är sjuk så att man får sjukskrivning.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Angående vagnen så skulle jag tro att vi kommer att ha madrassen och kanske en filt om det är lite kallare.  Åkpåse har man väl bara på vintern, det måste väl blir alldeles för varmt i sommar?!? Vi har ett täcke som jag ev kommer att lägga i botten i sommar så att det blir lite mjukare!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Eller 22½ dygn om hon kommer i v 38+0 då, vilket ju också är en fullgången graviditet!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Madrassen var med i vår vagn, men vi köpte den ju begagnat, så det kanske de hade köpt till. Jag trodde sånt ingick från början... Asså, vi har ju madrass nu med, under åkpåsen!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)