Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
puck
Sånt är surt, jag har ju inte ens kvar till den utbildning jag vill läsa, men det får gå ändå den dagen jag bestämmer mig för att börja plugga igen!
puck
Sånt är surt, jag har ju inte ens kvar till den utbildning jag vill läsa, men det får gå ändå den dagen jag bestämmer mig för att börja plugga igen!
Nä, nu ska vi gå ut en sväng innan det är dags för jobb. Det är så varmt så jag orkar inte stressa, vi flanerar i lagom takt ner till stan nu
Tyvärr löser inte glass problemen, puck
Jaha... 4 timmars jobb blev 5 timmars jobb som sen blev 6 timmars jobb... utan rast. Mina fötter döööör snart!
Jag tror att grey går i repris på söndagarna. För Andreas bästa så hoppas jag att det går i repris eftersom han inte spelade in det...
Jaha, Johanna fick för sig att vakna 02:30 inatt... Sedan kl 06 och sen kl 10. Snark, jag är död! Är ju van att få sova i ett svep, liksom...
Hihi... snart är fasen J uppe i 10 kg 6800 g sist. Enligt Andreas faster är hon tydligen för stor *muttrar*
Det ska ju klingas av, de ska ju öka massor första tiden, för att sedan öka mindre och mindre. Hon är ju låååång, bvc-tanten säger att hon är ganska smal... Hon måste brås på pappa, absolut inte på mig i alla fall
Om det vore allvarliga så skulle de ju säga det på bvc! Man märker ju på barn om de mår dåligt, liksom...
Förresten, är det läraren som avgör om du kan hoppa av eller inte?!
Aha.. tyvärr brukar väl lärare inte gilla sånt Men vad ska du göra om du ska hoppa av? Föräldraledig?
Men så kan du ju inte ha det! Om micke får jobb får ni ju MASSOR av pengar Då kan du vara lyxhustru ett tag