Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Ja, fast du kan vara hemma och njuta istället för att gå till skolan och ha ångest! Det är ju perfekt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men kan han verkligen neka dig att få börja om där du var? Har du gjort vissa saker så har du ju, det kan han ju inte ta bort, liksom...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mäh, preis när jag bestämt mig för att ta ut gnällot i vagnen i det fina vädret så somnar hon i babysittern... Jaja, jag får väl häcka här ett tag till då

Johanna 061223
  • Winnertaco

Aha... typiskt... Jag har en kurs som jag läst och gjort ALLA uppgifet i, men läraren skikar inte in att jag är godkänd. Har försökt få tag på henne, men det är omöjligt, har pratat med hennes chef utan resultat. Nu skiter jag i den!

J verkar sova väldigt gott nu, hon vaknade inte ens när Jaxon skällde ut posten...

Johanna 061223
  • Winnertaco

tydligen tycker hon att hon är typ allsmäktig på högskolan här i Gävle, hon är typ 100 år gammal och varit där sen stenåldern!

Jag har inte ens kommit till frukosten...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Ja, just ja, det var ju så det var.. man är nästan livegen som student ibland Näe jag pluggade i Borälnge ändrade dom tider och dagar hela tiden med bara nån dags varsel. Då reagerade jag väl inte så mycket men nu när vi har barn så fattar jag hur jobbigt det var för dom som hade familj och dagis och grejer att ta hänsyn till!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nä, det kan ju blir jobbigt att både plugga och se efter Agge hela dagarna. För visst är det dagjobb han får om han får det?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nä du, puck, det du behöver är en rekreationsresa till Gävle, det hör jag det! Långa prommenader i solen, fika i boulongerskogen och lite lyxshopping som avslutning!

Fru
    Och du är fortfarande helt säker på att du inte är gravid?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nä, då var det sorgligare med hunden...

Jag måste duscha nu, och sen gå ut med mina två gnällosar!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)