Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
pucken...men beige är ju supertrist ju, men det kanske blir den. Jag vill ha en RÖÖÖD!!!
pucken...men beige är ju supertrist ju, men det kanske blir den. Jag vill ha en RÖÖÖD!!!
Massa kramar till nica... Jag vet att det är svårt nu, men ni komemr igen!!! Kom snart tillbaka till oss
Vi har varit å kollat på vagn, och ja det blir nog en BT såsmåningom... Var en massa folk där så jag vet fortfarande inte vilka färger det finns
pucken...njäe, men jag vet inte om jag vill ha en rosa heller Vill nog ha svart/röd om det finns...
Här har vi ätit pizza ujuj, orkade verkligen inte laga mat efter en tupplur på en timme efter turen på byn... Å inte har jag pluggat någonting heller
men imorrn så, eller nåt... Ska glo på "På spåret" och sen "Singalong" Haha
pucken...vi har ju en pizzeria i grannhuset typ så där blir det hemköp rätt så ofta, men pizzan är väl inte toppen egentligen, men vad gör man inte för å få i sig mat
Gooomorr!! Idag måååste jag bara kolla igenom mina anteckningar och kolla upp signaldetektionsteorin lite närmare, vill inte
pucken...ja, det kanske kan gå fort Blir alltid såhär neggo när jag ska ha tenta, och nu är jag ju sååå trött också, kanske måste börja med extra järn
Ska sätta igång när M ska ut å övningsköra...så man kanske ska krypa ner i sängen en timme till...
Jag var inne i sovrummet och kollade läget men han kollar på nån jävla sportkanal där inne så det blir lite filmjölk till nyhetsmorgon istället...
han låter som mig...går upp innan jag sovit klart Hihi!
Han kan gott ligga därinne och glo, så sitter jag vid datan och lyssnar på nyhetsmorgon...han ska ändå dra iväg snart å övningsköra...suck, då måste jag plugga
jag kan inte heller komma till ro å somna om när jag väl är uppe...men nu känns det som om att jag skulle kunna det, låg å vred och vände inatt så somnade sent (för mig )