Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Kan ju säga att jag är väldigt bra på att hålla hemlisar... Var väldigt få (förutom folk härinne) som ens visste att jag var gravid förra sommaren, ARTON veckor var jag tyst om det... *suck* Sen om det är en bra eller dålig sak är ju en helt annan fråga

• MallaMojs

kickan...ja, stöd behöver man såklart! Å vem är bättre än ens familj? Min mamma var min klippa under min förra graviditet...och är nu också men inte på samma sätt!

• MallaMojs

Åhh, jag ser fram emot att se pluset bli starkare om ett par dagar - du bara måååste visa mig då!!!

• MallaMojs

pucken...ja, han somnar ju så sent...annars kunde jag varit hos er när ni var ute å gjorde något skoj!

• MallaMojs

Idag är det läkarbesök igen och jag blir sååå nervös innan... Hjälp! Men men, det ska väl gå bra antar jag...

Trodde blödningarna avtagit men de har bara ändrat tider

• MallaMojs

Hejhopp tjejjer...

Det gick finfint hos läkaren idag...hon gjorde UL och trots pissig maskin så såg jag två huvuden och två hjärtan...vad de växt

• MallaMojs

pucken...hon gjorde UL idag men jag tycker man ser så dåligt när maskinen inte är lika tipptopp som på Huddinge men jag såg iaf. Jag hade hoppats att hon hade kunnat ta en ordentlig titt eftersom det är en månad till stora UL, men man såg inte alls mycket detaljer...

• MallaMojs

pucken...ja, en stav och en sån där annan på samma UL-maskin liksom Hur som helst så såg jag det viktigaste, hjärta och huvud!!

Exits mammakläder ser sååå små ut, har inte ens kollat...men jag skulle behöva ett par mörka byxor att ha på jobbet

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)