Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

pucken...vad är det för böcker då? Jag kanske har någon...

taco..jag kunde inte låta bli att kolla ju Big mistake!

• MallaMojs

pucken...näe, ingen utav de böckerna... En som heter theory and methods of social science, sen en qualitative research methods som du får ta om du vill, men det kanske är dumt...

• MallaMojs

pucken...

M.Denscombe; Forskningshandboken (väldigt enkel å bra!), 1998
    B.L.Berg; Qualitative research methods for the social sciences, 2004
    B.Fay; Contemporary Philosophy of social science, 1996 (oj, gammal )
    Marsh & Stoker; Theory and methods in political science, 2002

Ska inte sälja någon, är för lat för det

• MallaMojs

pucken...men skulle ju vara lite halvrik idag om man sålt allt...men Magnus säger att om jag säljer alla böcker så måste jag sälja bokhyllan också Jag orkar inte sälja och hålla på, ochnu är de flesta gamla... En del vill man ju ha kvar men en del kommer man ju aldrig öppna igen...

• MallaMojs

Hejhopp, här var det dött Enda dagen som jag med gott samvete kan sova ut så vaknar man kl7 *suck* Längtar till läkaren på mvc imorrn, med skräckblanandad förtjusning...

• MallaMojs

småtokig...skickar över en massa mer mensvärk om det är vad som krävs för attd et ska kicka igång... Jag håller tummen

• MallaMojs

småtokig...ja, det är ju typiskt...nu när du skulle behöva äta en massa för å orka!!

• MallaMojs

småtokig...jag har precis börjat äta fil igen efter x antal veckor...det var det första jag kräktes upp

• MallaMojs

Åhhh, va spännande... Är C hemma?

• MallaMojs

fru I...kan man ha mindre än en minut mellan värkar som håller i sig längre än en minut? *vimsig*

Massa lycka till småtokig!!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)