Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Haha, inte mkt intressant =)

Nu känner jag mig typ duktig... Har sorterat strumpor och underkläder, och tröjor, t-shirts och linnen... Kört igång andra tvättmaskinen för dagen, lagat massa matlådor till A (2 olika sorter), diskat... hmm det var nog det... Så nu unnar jag mig kaffe och lite stillasittandes =)

Anders gillade de lila väggarna också... de fick omdömmet tjejiga men snygga =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Malla - hmm lila??
    Jag är kass på beskriva färger som jag inte är van vid.. men jag kan ju fota kanske =)

• Melisabeth

Så nu ligger det 2 bilder i galleriet.. en med lila och en med lila och grönt..... Vi gillar den gröna, men den skär sig tyvärr med allt grönt som vi har.. så det funkar inte....

Vi funderar också på att bara måla panelen nu, och så försöka få hjälp med att sätta upp täcktapet i sommar, så kan man tapetsera på... eller om vi skall måla allt nu och vänta längre med täcktapeten.... Känns ju som ogjort jobb att måla nu och täcka om 3-4 månader liksom..
    Men förr eller senare skall väven bort iaf - det är ett som är säkert.

• Melisabeth

letw - jo vi får se... måste ju höra med mor isf om hon har lust att hjälpa oss med täcktapeten i sommar..... Annars blir det ju absolut att måla..... Vi har haft flcäkar lite varstans innan vi bestämt oss för färger i olika rum, så fläckig vägg stör oss inte nämnvärt klängre, om vi vet att det blir åtgärdat =)

Men får ju som sagt höra om vi ens kan få hjälpen, annars blir det ju absolut allt på en gång =)

Måste ju bestämma OM vi målar vilken färg vi skall ha också.. om det blir lila eller ngt annat =)
    Tror A är lite skraj för att vi målar lila och så blir det en liten pojke iaf.. de 3% faller in =)
    OCh jag kan ju hålla med om att jag inte gärna heller har lila i ett "grabbrum" =)

Men vi får se vi får se =)

Nu tyckte A tydligen att vi skulle ta en sväng till stan (vad har hänt, har han slagit i huvudet??) så jag får väl hoppa igenom duschen så jag blir lite presentabel iaf =)

• Melisabeth

puck - jo den gröna blev inte riktigt som vi ville ha den, så den går bort =)

Vi skulle inreda/spara =)
    (om jag fick bestämma... om A fick göra det skulle det bli wii)

• Melisabeth

Men vad behövs i Agges rum för nytt då?
    Och OM Micke får jobb så är väl inte spara det viktigaste heller.... så då lkan ni ju unna er =)

JAg skulle också kunna tänka mig ett wii, absolut.. men jar är lite "inne i dimman" just nu så typ allt ropar bebis =)

• Melisabeth

ahh.. nä isf röstar jag på Wii - jag gillar inte blått
    Och han har ju blå väggar.. blir väldigt blått då ju =)

• Melisabeth

Haha, bra tips, tack =)
    Vi har sällan mjölk, men det är ju bra om vi har det ngn gång =)

Mammuten ja... Jag gillar ju den blå bättre än den rosa.. men bäst gillar jag den gröna (vad annars när det är jag=))

Men han har det väl fint som det är nu.. och han är ju för liten för att fråga efter nytt så passa på om du vill ha wii =)
    Får micke jobb kan Agge ju få möblerna då =) Anders föreslår att man kan bokföra wii som träningsredskap.. det är hans taktik för att försöka mjuka upp mig =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)