Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

blue - äsch.. jag mådde illa från vecka tre typ så =)
    Fertil är du ju iaf uppenbarligen =)

Jisses, redan ny tråd.. har blivit nga nu... även om jag bara hängt på de 2 senaste =)

Gott nytt år på er allihop=)
    Jag är en trött snorapa och skall gå och lägga mig snart... så tolvslaget får klara sig utan mig.. men det går nog bra ändå =)

Weee snart är det bebisår, snart 6 månaden också.... sjukt skönt =)
    Japps galen som alltid =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

pucken... ja då kan man verkligen prata om långkörare =)

Ang ont ja.. jag har återigen löjligt ont i svanskotan.... dessutom  så tror jag att bäckenet och höfterna börjar töja rejält på sig.. dels har jag blivit rejält mkt bredare över höfterna, och magen har återigen sjunkit undan/neråt... och så känns höfterna liksom "ostabila" och gör ont... är mkt flexiblare också i höfterna än tidigare, så ngt har hänt iaf.. men men... får väl införskaffa sådan där badring att sitta på om inte annat =)

• Melisabeth

HAha, man kanske skulle börja läsa tråd ett och spionera lite på er .. vad ni sa innan =)
    '
    Blue - jo varje milstolpe är ju viktig =)
    Jag väntar på 8/1 för månad 6, sedan slutet på januari för 3 trimester, v 28 och längre kan jag inte tänka =)

• Melisabeth

1½ år drygt ju =)
    Ballt.. och förhoppningsvis lever det vidare ett tag till =)

Blue - om man skall tänka på sånt så är det väl bättre med lite kortare perioder.. tiden blir så väldans långt annars... SÅ kan man andas ut lite mer för varje "delmål"... ( om man nu som sagt skall ha sådana alls)

• Melisabeth

flytt är en bra milstolpe =)

Jag vill också flytta... eller renovera klart iaf... skulle bli nästan samma effekt =)

Nej nu blir det sängen... tror jag kan få massage i svanken om jag är snäll =)

Nattis

• Melisabeth

pucken.. du fastnar alltid i ngt =)
    Finns ju värre saker att fördärva folk med än handarbete lyckligtvis =)
    Scrap ja... jag måste fundera på hur jag kan göra ngt snyggt av det jag fick av A i julklapp =)

Morrn morrn

• Melisabeth

blue - det blir lätt så då man "fastnar" i olika saker... vissa dagar pratar man mest med ngn, nästa dag med ngn annan... lätt hänt =)

• Melisabeth

taco - hon "uppförde" sig iaf eller???
    Lät som en trevlig kväll iaf =)
    Och lustigt att ungar somnar när det börjar låta =)

• Melisabeth

Nä för 17.. ngn gång måste ju även bebisar få vara vakna =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)