Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jo men typ.. borde ju finnas ett namn tycker man.. men jag säger alltid plupp =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Jag har smycken som jag ALDRIG använder.. så jag tänktelägga ut dem på tradera, man kanske kan få ngt för dem.. men på ett par örhängen saknas ena "pluppen".. tänkte att det fanns ngt vettigare ord att skriva =)

• Melisabeth

Det är svinmjukt =)
    Är som sådana där mjukisdjur, som är sådär löjligt lena =)

• Melisabeth

Halleluja, Anders fick bättre lön än väntat =)
    Mega Halleluja =)

• Melisabeth

Usch - hoppas han håller sig ifrån magsjuka.. det är ju så hemskt jobbigt

• Melisabeth

gett bort?? okej så den var inte till henne själv... spännande =)

Skall iväg och fika men väninna idag i stan, sedan är det föräldrakurs i eftermiddag, så jag hoppas jag orkar hålla mig på fötterna hela dagen - känns inte riktigt så nu.. men det kanske blir bättre när man får lite frisk luft eller så =)

• Melisabeth

Vad tog du för den då?

Jag har ju lite svårt för att se att man säljer vidare dopklänningar.. okej att man (som jag vill ha en ny).. men att sälja den som man själv haft, eller barnen eller nått.. det tycker jag personligen är lite skumt.. den är ju ändå ngn form av "klenod"... Den var ju itne direkt gammal heller så man kan ju tycka att dottern borde fått välja om hon ville ha den kvar... men men. det är jag det =)

Heldag ja.. får se om jag kan få på mig lite smink så jag ser mönsklig ut också...
    JAg har samlat på mig vatten utav bara helskotta nu... fötterna, händerna och benen är överfylda, får skitsnygga märken av mina löst sittande (normalt sett alltså) sockar..... =/

• Melisabeth

Så nu är jag hemma en kort sväng innan kursen =)
    Trevligt att fika ju =)

Jo jag har vatten, men mest i händer och fötterna... iofs har jag svullnat i ansiktet också, men någonstans måste ju alla jävla kilon sätta sig tyvärr, så det är ju inte konstigt.... MEn BM säger väl till idag om jag ser helt för jävlig ut.. och vi skall till henne på tisdag igen, så då testar hon mig ju för allt =)

Fick återigen bekräftat att jag bara ser gravid ut i profil... undra om det någonsin ändrar sig?

Trött som ett as är jag, men får hinka i mig att dricka och ha mig på kursen så jag håller mig vaken.. tror det var amning som var på tapeten idag.

Men jo jag vidhåller att det är mysko att sälja dopklänningen innan ungen själv fått välja om den skall behållas eller inte... Eller att skicka med en dopklänning bland begagnade kläder till släktingar =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)