Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Åhh en flicka

Nädå, men lite skrockig kan man ju vara =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

JA det lär märkas vad det blir... och jag tror inte på skrocket så det är ju bara skämt.. men det är ju ändå kul att se vad alla sådana dumma saker säger.. Om man skulle tro alla så skulle väl 99% få hemafroditer =)

• Melisabeth

taco - men det kan väl vara skönt att ha lite tid emellan... typ att J kan gå innan du blir allt för stor och otymplig =)

• Melisabeth

taco - jag skulle inte uppskatta något av det.. vare sig illamåendet eller bära kring på.. men kanske beror på min foglossning så jag knappt kan gå ibland... Då går det ju ver verkligen inte heller, hur man än vill..

Men jag skall ju inte ha nga fler så =)

• Melisabeth

Pucken - ja det är ju om du ställer upp på det då =)
    Jag VILL väldigt gärna ha fler.... iaf tror jag det nu
    Men jag tvivlar starkt med tanke på hur jag har mått..... Men jag hoppas innerligt att det där att man glömmer allt stämmer... annars blir det snålt med syskon =/

• Melisabeth

Jag har alltid sagt att jag vill ha fler också.. fast innan jag blev gravid =)

Men vi får väl se.. man skall få ut den här först =)

• Melisabeth

rätt ände att börja i iaf =)

Allvarligt - nu blev jag ännu mer "bestämd" om namnet - bara för att svärisarna började klaga... tur att man inte är stönig
    De får väl tycka det är fult eller vad de vill, inte vårt problem =)
    (Man får ju tänka på de 218 stackarna som finns i telefonkatalogen som heter Drake - fan vad mobbade DE måste vara =))

• Melisabeth

Inte jag heller... jag pratade med mor =)
    Trevligt som omväxling =)

• Melisabeth

Hmm det där med namn är visst en åsiktsfråga...  (ja jag ältar )
    Mor säger fint, far säger pretantiöst.... men men.. jag skiter nog lika högaktningsfullt i det med så =)

Men jag har lärt mig att ska vi någonsin göra något mer så skall jag absolut inte fråga någon, eller nämna något som ger utrymme för åsikter =)

• Melisabeth

pucken - jo fast Anders föräldrar frågade vi inte ens.. vi sa att så här har vi tänkt.. och fick protesterna... *mutter*

Men nej jag skall sluta och vara så "mjuk" - bara köra på själv istället =)

• Melisabeth

exakt =)
    Precis sådan är jag... jag vill inte, men är det ändå.. jag måste nog bli tuffare =)

• Melisabeth

taco - jo fast vad gör man när man inte ens frågar, utan får en massa åsikter?
    Men tycker ju att det är schyst ätt upplysa vissa människor om vissa saker... Det behöver ju inte betyda att man frågar =)
    Men det fattar inte folk....

Gahhh =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)