Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Taco: Jag slåss i sömnen, så det kommer tyvärr inte på frågan...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Vad har ni för matstolar? Till barnen såklart då!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

puck: Ah, en sån hade jag när jag var liten! Gillar dock inte den, så liten sittplats tycker jag...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Vi funderar på en Stokke tripptrapp, men ja, jag vet inte riktigt vad som är "bäst"...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hahahaha, ja så kanske det är!

Ja, man får väl se. Vill helst ha en i trä iallafall, passar vår inredning bäst tror jag!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Fru: Hihi, finns det?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Måste man inte ha ett rätt tungt bord om man ska ha en sån som hänger? typ resematstol?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-01-22 20:03:21 följande:
    alltså beställer egen design vi ska specialbeställa en säng, men får se när det blir, vi har fått prisuppgift och allt.
    Åh, niiiice!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-01-22 20:04:21 följande:
    vårat bord är astungt, men skulle väääääägra sätta på något på det
    Haha, jo det blir inte så snygga märken i det ju!

Vi skulle köpa ny kökgrupp nu, men vi tror vi skjuter på det ett tag nu! Roligare att köpa BB och fin säng för pengarna!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-01-22 20:08:08 följande:
    kickanvi hade asfula köksmöbler så det var på tiden att vi köpte nytt. Nu har jag spillt vatten som jag glömde torka för jag tog W så nu är det en ljus fläck jag döööör när jag ser den ska prova med vax. Det var väldigt roligt att köpa nytt men en bb är också rolig vi är nykära nu när vi fått på sittdelen.Jag vill verkligen ha en ny säng men jag ska lugna mig. *duktig*
    Jag LÄNGTAR tills mitt köksprojekt är klart, men nu läggs det nog på hyllan för ett tag!

Härligt med sittdelen, kan tänka mig att de tycker den är lite roligare, de ser ju så mkt mer!
    Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)