Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Ooooh, jag ska VUL:a i morgon!
Svinrädd att de inte ser något!!!
Ooooh, jag ska VUL:a i morgon!
Svinrädd att de inte ser något!!!
Enligt senaste mens 6+3 i morgon, men antagligen bara ungefär 5+5-6 något sånt!
Haha, när gjorde du ditt vul? När gjorde du igen?
Jag ska göra detta, se att allt sitter rätt och eventuellt kanske se om det är en eller två, de kanske kan se hinnsäcken iallafall... kommer boka in ett efter v. 10 också, så får vi se!
Fru: Det är väldigt olika, endel har sett hjärtat i 5+5, så det är väldigt olika...
Mel: Okej!
......
Ska hur som boka ett under v. 11 också om det nu kommer gå så långt!
Mel: Ja, det känns som ett måste med den bakgrund jag ändå har!
Ska dit 11.30.
Hej tjejer!
Jo, upp och ner och fram och tillbaka!
Lite deppig idag, eftersom vi skulle gift oss just IDAG om allt inte skitit sig p g a mina föräldrars skilsässa mitt i allt! Känns jäkligt trist, men vi ställer in oss på nästa februari istället...
Vi fick se det lilla hjärtat i måndags och är ca 10 dagar efter senaste mens enligt VUL, men räknar senaste mens till rutin-UL sa gyn, så jag gick in i v. 9 idag isåfall! Nervös som fan även om oddsen ökar när hjärtat slår att det går bra, vi såg det ju blinka där inne själva!
Hur har du det Mel?
Nica?
Mel: Ja, precis! Det var verkligen fränt att vi själva såg det så tydligt också!
Har det också skit med skolan just nu, orkar inget, men jag tar det som det kommer, kommer inte stressa ihjäl mig för skolans skull just nu... inte prio ett!
Jo, vi vill absolut ha vinterbröllop, vi gillar inte sommaren så mkt någon av oss och där M är uppvuxen bland fjällen är ju vintern bara SÅÅÅ vacker!
Letw: Nopp, mår inte så himla stabilt så jag skippar det, vill inte kräkas hela vägen ner direkt
Puck: Ja, vintern är toppen... dock vill jag helst ha -15 grader och klart väder med utsikt över fjällen!