Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
God morgon!
Någon som har nåt tips på vad man ska smörja kulan med? Alltså i syfte om att det inte ska sträcka så förbannat, bristningar biter inget på det vet jag redan!
God morgon!
Någon som har nåt tips på vad man ska smörja kulan med? Alltså i syfte om att det inte ska sträcka så förbannat, bristningar biter inget på det vet jag redan!
puck: En kräm alltså, som är sköön!
Mel:
Mel: *asg* hahaha får väl gå och dra lite då!
Mel: Jag drömmer jäkligt mkt sexdrömmar iaf... helt sjuka såna dessutom! Man vaknar chockad emellanåt!
Hahaha, jag vaknar vrålk*t och överfaller mannen som är helt nyvaken och trött, det konstigaste är att jag blivit som en karl, när jag är klar, då är det klart... hahaha
Själv har jag ätit majskolvar, enbart Blev så jäkla sugen!
Mel: Ja givetvis smör och salt också! Muuums!
Tjenixen tjejer!!
Idag har vi fått höra vår skatt!!!
154 per minut!
Mel: Det är en grabb, är jag övertygad om! Men vi får väl se!
Puck: Ja, det var helt jäkla fantastiskt, mkt häftigare än ultraljuden vi gjort tycker jag...
Malla: Haha, vi får väl se!
Kommer till Sthlm i slutet av juni och då får vi veta!
Mel: Precis, mkt skitsnack... och som vår vildning rör sig är det inte konstigt med höga hjärtslag.
Malla: Va? Kommer de så tidigt?
Malla: Snitt då eller?
pucken: Senap?
puck: Fy fanken!
Fru: Låter ju lite mysko, du är inte gravid?
Fru: Haha, säg inte det, jag känner flera som blivit gravida FORT, utan att se röken av mens eller nåt emellan! Som helammat!
Fru:
Frun: Hihi, man får se hur duktig man själv blir med det där, känns så jäkla avlägset på nåt vis!
Vi har sagt att det blir som det blir efter förlossningen, men kanske är smart att försöka skydda sig en stund iallafall... ja vi får se.