Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Tycker det är skandalöst faktiskt, men men... det är jag, skulle aldrig själv tagit pergo om jag inte läst på mkt om det från början och visste att jag fick börja med minsta möjliga dos...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Äh, nu skippar vi det... tänk om....

jag är mamma i höst!!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Det bara måste gå bra denna gången!!!

Höll på att få en hjärtinfarkt då mitt flyg inte fanns med på luftfartsverkets sida, jaja, ibland är man då blind trots glasögon! De går, båda två!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Varför skulle man inte få flyga? Det är mot slutet av graviditeten man inte får flyga!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Ja, det är ingen fara att man flyger i början, ingen ökad risk för varken missfall eller proppar p g a att man flyger. Dock innebär det ju alltid en risk för båda delarna när man ÄR gravid!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

För övrigt, undvik gärna att skrämma mig!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Malla: Va? Varför då?

Trist med ekonomin, vi har inte heller råd, mina föräldrar betalar för att jag ska kunna gå på mormors begravning.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jo, jag ska till Växjö, mellanlandar på Arlanda en timma mellan planen... men som sagt, vore det någonting farligt så skulle människor i allmänhet veta om det...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Letw: Då lär du ska ligga i riskzon för proppar redan innan!

Malla: Ja, lika bra att avstå... men angående flyga i slutet gäller ju alla graviditeter.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Letw: Nej, alltså man lär ha proppar i släkten osv... annars är ju risken för propp under graviditet inte större än när man äter p-piller, faktiskt.

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)