• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

aha för det verkar bara finnas en inställning. ska kika närmare på saken!

• pucken

äh jag fixar hålen en annan gång =) ska försöka få igång min maskin imorgon igen, upptäckte idag att ena foten gått av. kanske bråkar den för att den står ostadigt?

• pucken

fru
    nä, jag upptäckte att den tappat foten =) ska kolla om det är det som strular, sen kan han lämna in den.

• pucken

fru
    nu har jag fört över pengarna för me and i. blir riktigt deprimerad av att titta vårt sparkonto =( vi har gått minus hela månaden bara för att nåt inte stämmer, vi HAR inte haft 5000 mer i utgifter än vanligt och ändå fattas det pengar. aja, jag får väl lite på micke när han säger att det stämmer.

• pucken

man ska inte ta för givet att man får saker. vi fick ju vagn av svärmor, och fick låna lite grejer av mickes bror, men i övrigt fick vi inte så vansinnigt mycket.

• pucken

malla
    jaaa, katterna blir tokiga av vårlukten! snart kommer de stå och skrika vid dörren.

mel
    nä, det är inte alls mycket. och vill folk köpa nåt så kan de väl köpa sånt som man själv kanske inte har lust att lägga pengar på. jag har sagt till svärmor att vi köper det vi behöver, och vill hon köpa nåt så kan hon köpa sånt som hon vet att vi inte tänker lägga pengar på =)

• pucken

ja, man kanske skulle städa bbalkongen? ligger döda växter där. och en och annan matta.

• pucken

jag ska försöka övertala svärmo att ta hand om balkongen. "städa, så får du ta agge ett par timmar" =) haha, så hon inte fattar att an faktiskt VILL att hon ska ta honom, slår man två flugor i en smäll

• pucken

fru
    jo, när jag räknar så stämmer det INTE. när micke räknar så tycker han att det stämmer. men jag känner på mig att det är nåt som inte är som det ska. hoppas verkligen att micke får jobb snart, då är det inte lika viktigt att ha pengar för en hel sommar =)

taco
    men du gillar ju inte presenter

• pucken

fru
    han ska på en intervju till, och det ska de ringa om när som helst. jag kommer ta aggs och sköta skolan samtidigt. blir jobbigt, men det får gå.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)