• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

jag har tryckt i mig säkert 7 ananasar dne här veckan. det är så gott! passar alltid på när det är billigt, och 10 spänn styck är det helt klart värt =)

trist med kalas. vi ska till svärmor eftersom micke fyllde år i veckan, och jag misstänker att hans bror med co kommer dyka upp *suck* till min födelsedag planerar jag att vara bortrest. avskyr kalas.

• pucken

när vi var där tidigare i veckan hade de hyfsat stora, så då köpte jag ett litet lager. men när svärmor köpte kom hon med mindre, det var dåligt

jag ogillar alla kalas. tycker det är jobbigt med folksamlingar, och alla ska jämt pilla på agge eller påpeka nåt om ens vikt eller vad som helst.

• pucken

tehya
    det är inte pengarna i sig som är viktiga, utan hur man prioriterar. både jag och min kille pluggar, och vi har det alldeles utmärkt rent ekonomiskt =)

malla
    jag brukar alltid få pikar av svägerskan. oftast för att jag gick ner mycket i vikt för nåt år sen, och försöker tänka på vad jag äter. så, varje gång jag tar äter grönsaker till maten suckar hon lite och kläcker ur sir typ "jaha, har inte du gått ner tillräckligt?" eller nåt såt. okej att hon är sur för att hon inte går ner i vikt, men om man inte ens försöker får man hålla tyst.

• pucken

malla
    jag har inte hjärta att snäsa tillbaka. hon skulle bli skitledsen, och även om det är rätt åt henne så är jag för snäll =(

• pucken

malla
    haha jag vet =) det är lättare att bara sitt och gnälla

nu ska jag klippa ut mönsterdelar till agges nya randiga jumpsuit =)

• pucken

vi har ju då två katter, men ingen villa eller annat =)

• pucken

jisses vad snygg den här jumpsuiten blir! samma stil som tröjan jag gjorde igår. synd att jag inte har en dragkedja, annars skulle agge kunna ha kläderna hos svärmor ikväll =)

• pucken

mel
    fixar bild när den är klar =) har varit på jakt efter en dragkedja, och jag hittade inte en tillräckligt lång. ska se om det kan funka med den kortare jag köpte.

• pucken

ja, alltså jag är skitnöjd. den blev bättre än förväntat, och den ser snyggare ut i verkligeheten =)

och nu ska vi till svärmor. hann precis bli klar med hans outfit =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)