• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

js, de ska göra totalt 3 intervjuer och han var på den andra för lite över en vecka sen. han pratade med dem i veckan, men då gick de igenom andra ansökningar. så vi får se, verkar inte lika lovande längre. på förra intervjun sa de att han i princip var anställd typ.

ja, men jag får stå ut den här terminen. vad kan jag göra? micke vill inte plugga, och vi behöver pengar. kanske kan gå ner nåt kilo i vikt av stressen iaf

• pucken

fru
    ja, vi trodde att han skulle på sista intervjun nu i veckan, men icke =(
    studieuppehåll går väl, men då får jag göra om allt jag gjort hittills. terminen baseras på ett ämne och utifrån det ämnet gör vi en enkät som sen behandlas och rapporteras. nytt ämne varje termin, inga poäng kan tillgodoräknas. störigt, men jag får skylla mig själv antar jag, kunde ju tagit mammaledigt

• pucken

ja, men som tur är så har vi mycket eget arbete nu snart. vi ska skriva varsin del av rapporten och då kan man ju skriva medan ungen sover =) sen blir det nog mammaledigt i sommar, tveksamt att jag kommer orka jobba efter en sån här termin.

• pucken

letw
    nä, ta en hundrig. så kul är det inte att fålla gardiner.

• pucken

jag har noll koll på trådåtgång. jag vet bara att min alltid tar slut när jag har 5 cm kvar

• pucken

jävla lärare som vill att man ska vara expert på spss. jag vet inte hur man gör en partiell scatterplot =(

• pucken

letw
    låter värre än det är men som lärare kan man åtminstone hinta om hur man gör, för vi är helt nya på just det här.

• pucken

ja, jag kunde ju inte vara kvar på lektionen i onsdags heller. jag vet knappt hur ploten ska se! när jag gör en får jag bara en massa negativa tal, och då är ena variabeln ålder. sen när kan man vara minus 15 år?

• pucken

slängde ut en frågan i allmänna. alla mina skolkamrater är bortresta i helgen så jag vill inte störa. tänk om jag kunde fatta vad jag håller på med, då kanske det skulle vara lättare att komma på HUR man gör.

• pucken

utförsäljning? du meddelar mig när det är dags? =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)