Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
letw
ja, du bakar kakor lite väl ofta. säkert att inte DU är på smällen?
letw
ja, du bakar kakor lite väl ofta. säkert att inte DU är på smällen?
letw
shit happens min lillebror blev till efter att min mamma steriliserat sig.
nu ska iaf jag hoppa i säng. med micke skämt åsido, jag är trött och ska sova. tänkte försöka komma igång med motionen (igen) och gå till jordbro imorgon och ta tåget därifrån. den idén har jag haft förut, men jag orkade inte ens en första gång.
*suck* jag fattar verkligen ingenting i skolan. varför kan jag aldrig få känna att jag faktiskt är bra på nåt jag gör? funderar starkt på att skita i plugget for ever och öppna en sketen garnbutik.
jag har inte känt mig duktig på nåt skolrelaterat på säkert 2 år, skitkul. blir så less. jag hatar skolan! jävla bajs att jag påbörjade den här terminen *mutter*
fru
var ska vi öppna den? jag tänkte att man kunde ha en garnbutik med café så mna kan sitta och fika med andra medan man stickar/virkar =)
tehya
utredningssociologi, på su. det går inte bra för mig som du kanske hör =)
fru
så jädra långt till sumpan bara. visserligen snackar micke om att flytta när han får jobb och vem vet vart han vill flytta.
tehya
du läser inte logistisk regressionsanalys? *hoppas*
taco
haha ja, jag är rätt sugen på att starta eget om jag ska vara ärlig.
jag avskyr sociologisk teori, tröga gmla gubbar liksom
tehya
ja, alltså, jag fattar noll av det vi gör för tillfället. allt känns hopplöst.
taco
lärarutbildningen är tydligen olika bra beroende på var man läser den. den i stockholm är dålig, men det finns några som ska vara mycket bättre.
tehya
egentligen kan jag det, men det är aldrig nån som har tid. en tjej är alltid bortrest, en annan jobbar och einar ska alltid vara med sin tjej. men det verkar som om mina diagram och analyser ser likadana ut som einars, så jag kör på att det är hyfsat rätt. vi kan inte vara två som gjort samma fel