• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Argh Har startat om datorn men samma sak ändå. (Kan ju hjälpa...) Riktigt irriterande!

• nica83

Verkar helt knas mitt FL. Är senaste inlägget från 15:24 eller uppdateras inte min?

• nica83

Nu tog jag ett CB-gravtest och det var negativt. Alltså är pricken rester och jag måste med största sannolikhet skrapas. Är ledsen och förbannad... Nu kommer allt ta minst en månad till...

• nica83

Bara det att man brukar blöda länge efter skrapning och vi kommer dessutom antagligen bli tvungna att vänta en månad till då. = Vi kan komma igång i mars/april tidigast...

• nica83

Ja, det är klart att det är bättre med en frisk kropp. Men det tar ALDRIG slut känns det som just nu. Hade hon hittat bubblan för två veckor sedan hade jag antagligen sluppit inflammationen och varit skrapad vid det här laget. Sluppit en massa lidande liksom... Men men... Nu ska jag plåga mig igenom hemtentan som ska in kl 12 imorgon.

• nica83
    Tack det behövs!

Nepp... måste nog stänga ner familjeliv åtminstone tills hemtentan är klar...

Kram på er tjejer!
  • nica83

taco
    Jepp... supermkt!! Kommer säkert bli rest . Kunde ju inte riktigt plugga igår pga allt och vi hade bara 48 timmar på oss...

• nica83

Förresten, om jag får resultat på tisdag om blodprovet och de konstaterar att jag måste skrapas (vilket är högst sannolikt), när tror ni då att det blir av?? Vill ju så snabbt som möjligt, inte bara att gå runt med det...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)