• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

pucken
    Jo jag hoppas det... väntan är jobbigt!

Trist med lite sämre väder idag när man faktiskt har lite tid att gå ut! Men en promenad blev det iaf! Hittade ett fint villaområde som vi vill bo i sen... fast minimum 5 milj för en villa känns som vi inte har råd med. Inte ännu iaf!

• nica83

mel
    Härligt att inte bo i en storstad! Billigare hus men säkert minst lika fina! Fast jag kommer nog aldrig flytta från sthlm. Möjligen till skåne, men de områden jag vill bo i där har nästan dyrare hus

Jo, ska tanten dyka upp så är ju nu bättre än senare!

• nica83

Jag skulle iofs säga att vi bara har tre storstäder i Sverige. Resten är städer eller småstäder! Men visst är Karlstad rätt så stort och med betydligt humanare priser

• nica83

Här får man inte så mkt över till att rusta upp. Det värsta är att om det är utgångspris på kanske 3,5 milj (vilket ändå känns okej för ett hyffsat läge) så slutar det ju på säkert minst 4 milj... mäklare är ett släkte för sig

• nica83

Nepp

Nu ska jag se vad som finns hemma i matväg. Trist att äta själv en lördagskväll... Får drömma mig bort till mitt framtida hus

• nica83

Nejdå Mel... inte är karlstad en pygmestad. En stad helt enkelt, som har det mesta! Fast jag bodde i Linköping ett tag och tyckte att det var en lite liten stad för mig. Fast den hade verkligen allt. Svårt att flytta till mindre när man är uppväxt i stockholm antar jag...

• nica83

hahaha... eslöv... kanske inte finns lägenheter där? Måste ha varit så hon menade

klart det måste finnas värre än borlänge! eslöv kanske

• nica83

Hahaha... men typ Wilhelmina då? Bara myggor på sommaren och svinkallt på vintern

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)