• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

På vagnarna alltså

• nica83

Svårt att förklara Men krokar för påsar ja... och så en sån sittplats som på kundvagnar i matbutiken. Har även för mig att det finns vanliga kundvagnar på ikea... Du åker väl till kungens kurva??

• nica83

Vem vill inte det Fast var ute för några dagar sedan och skulle shoppa en massa kläder, men det blev INGENTING! Snopet värre!

• nica83

önskar
    Jag äter Mitt Val Kvinna från apoteket. Tar man två tabletter om dagen får man i sig 500 mikrogram folsyra och även extra järn

• nica83

kickan
    Jobbigt Jag brukar vara rätt så bra på att slarva bort sådant jag med... Jag måste nog sortera lite här hemma vid tillfälle!

• nica83

Ta ett högt pris först för vagnen! Folk får ju själva avgöra vad de tycker den är värd! Om du inte har bråttom och sälja det vill säga. Som de andra sagt, bra med prutmån!

• nica83

Hellooo

Allt bra idag??

Här börjar man bli smått galen. Fortfarande ingen mens och inget plus. Argh . Lite bruna flytningar dock, vilket kan betyda vad som helst egentligen...

• nica83

Det har verkligen hänt grejer. Får läsa ikapp sen, nu ropar tråkiga skolböcker på mig. Tenta om en vecka exakt!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)