• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Men det kanske inte räknas som stad det heller...

• nica83

Godmorgon??!

Idag är det dag 28 i min cykel. Tempen håller sig fortfarande uppe men jag vet ju inte om cykeln är 30 dagar. Känns som mensen ska komma när som helst för det hugger, molar och drar i lilla livmodern...

Ingen mens ännu dock! Man blir tokig på denna väntan! Jag skulle ju bli sååååååå glad om jag fick ett plus! Tycker jag är värd det efter allt jag var med om förra gången

• nica83

pucken
    Kikade in och såg kläderna! Superfina, särskilt den med A på ryggen Och den ljusblåa med luva!

• nica83

pucken
    Försöker hålla det på en bra nivå, men det är ju svårt! Pendlar mellan att absolut tro att jag är gravid till raka motsatsen. Att hålla hoppet uppe känns lagom... Testar tidigast imorgon om tanten inte har kommit...

Jag har inte testat temp tidigare och började för fem dagar sedan kanske. Efter ÄL stiger tempen för att hålla sig uppe till mensen (sjunker samma dag eller några dagar innan). Håller den sig på samma nivå (cirka 36.8 för mig) så finns en chans att man är gravid...

• nica83

Kickan
    Jag vet att det inte är säkert alls. Men min "normala" temp brukar ligga på cirka 36,2 så det är iaf en höjning...

• nica83

taco
    Måste bara få lite koll på cykeln efter mf... Men håller med om att man inte ska bli för manisk! Lagom är bäst

• nica83

Kickan
    Jag vet Så glad att du lyckades tillslut! Ska testa att tempa en hel cykel om mensen kommer, kan ju vara bra att ha koll på den efter mf...

• nica83

kickan
    Jag blir mer uppstressad när det är som nu, när jag inte vet när mensen kommer! Jobbigt att springa på toa och kolla hela tiden

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)