Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hoho, letw, har du gått iväg och börjat försöka eller?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Någon som sett någon fin barnrumstapet på senare tid då? *fnular vidare*

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Mel:

puck: Jag har sett en fin med stjärnor på, eller egentligen två. En från Boråstapeter och en från Sandbergs, vet dock inte alls hur de ligger till prismässigt...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Mel: Vi vill inte heller ha en sån tapet, men en stilfull lite "roligare" tapet... kanske en randig i glada färger eller stjärnor som jag sa... nallar, spöket laban osv går BOOOORT!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

puck: Jo, men vi ska bo här fem år till minst så, det kanske kan vara värt lite extra!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

puck: Jag ska ta ut den till sommaren är det tänkt!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Vi flyttade ju hit i juli, och då för att vi skulle bo här länge... Bor ju i en 4 r o k.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Puck: Jag är ju egentligen redan färdig, läser ju en påbyggnadstermin! Känns läskigt, men jag hinner väl inte jobba förrän våren 2009 i vilket fall!

Så jag funderar på att inte söka examen direkt, kan vara bra att ha den färsk när man börjar söka!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

puck: Jo, jag får se hur jag gör. Är inte nervös inför att börja jobba, har vickat så pass mkt redan, däremot nervös att inte få jobb!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

puck: Jo, jag står typ utan något alls! Men vi klarar oss nog rätt bra ändå, även om det inte lär bli någon toppekonomi!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)