• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fan jag har ju glömt betala traderafakturan. kanske kan göra det. imorgon

agge slocknade tidigt, vi satt i sängen och lekte. helt plötsligt sov han! han har itne sovit så mycket idag, kanske märks?

• pucken

xqin
    jo jag. jag är supertrött men jag orkar inte gå och lägga mig.

• pucken

xqin
    jag var också väldigt trött i början av graviditeten. tror jag sov minst 15 timmar/dygn fram till vecka 15 eller nåt sånt. min kille såg mig bara när jag var uppe och åt, eller gick till toa

• pucken

xqin
    jag gick bara på de lektionerna som jag var tvungen att gå på, resten sket jag i. jag måste ju sova

• pucken

klart man får sina pengar från csn, så länge man tar sina poäng ordentligt. jag fick vg på kursen

• pucken

xqin
    åh sorry, det har jag missat. då blir det lite svårare ja men tröttheten går över snart ska du se!

• pucken

joo, nu ska tänka positivt! mitt favoritmåtto. inte

• pucken

säger du? har jag aldrig märkt, haha. nä, men man kan ju inte vara så trött resten av livet. om inte annat är det inte så långt kvar till sommarlovet jag har så körigt i skolan, from onsdag iaf, att mitt mål är att överleva terminen. sen har jag bara en termin kvar, sen har jag min examen!

• pucken

två år går rätt snabbt ändå, tycker de senaste åren bara rusat förbi. flyttade från skåne till stockholm för lite mer än 4 år sen, och det känns som om det bara var ett halvår sen.

• pucken

nja, det finns väl ställen jag skulle trivas bättre på. men vi flyttar när vi pluggar klart och fått jobb nånstans. ett tag till kan jag nog bo här.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)