• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

den har inte hört av sig, haha konstigt va? soffan som är så fiiiin. nä jag vägrar iaf dra ner den för trappan, jag klämde handen när vi bar hit den och jag har fortfarande ont. tror nästan att jag fått en spricka i handen eller nåt.

• pucken

haha lägg till /hacka.mp3 på agges hemsideadress så ska du får höra dagens bästa låt!

• pucken

haha det är nån barnskiva micke hade på datorn jag hittade den när jag lyssnade igenom all musik vi hade.

• pucken

fru
    haha ja, han är jättenöjd jag har nog muttrat över skiten sen i torsdags, han tycker det är jättekul med en grinig fru smällar man får ta.

• pucken

nä, jag fattar inte heller. var tydligen micke som sagt till svärmor att han ville ta dem, inte tvärtom! utan att rådfråga mig!

• pucken

haha nä, det var en som mailade och ville ha fler bilder. han fick lite bilder och har inte hört av sig mer. konstigt! svärmor hade tydligen gett 5000 för skiten, och de är i samma skick nu som när hon köpte den. fatta vad glad den jäveln var, som sålde den för sånt överpris!

• pucken

taco
    men det gick ju hyfsat snabbt ändå radiotjänst ringde mig för 3,5 år sen och frågade om jag hade tv, jag sa ja och de sa att de skulle skicka en räkning. visst, fine. åren gick och ingen räkning kom. så i höstas ringde de och sa att jag inte betalt avgift fastän jag hade tv, det var ju bara att kontra med att jag väntade på räkningen de lovat mig några år tidigare

• pucken

taco
    haha ja, va fan, det värsta som kan hända är ju en avgift på 50 spänn. kan man överleva för det mesta. men varför kommer ni inte behöva betala licens när ni flyttat?

• pucken

ah jag glömmer ju hela tiden att föräldrarna bor kvar i huset de ska flytta till *dumpucken*

fru
    oj, det hoppas jag slippa erfara! jag var så jädra sur på micke förra sommaren, jag hade legat på akuten och gjort lungröntgen. det skulle kosta en hundring och jag bad micke betala det på en gång (jag jobbade och hann inte direkt). efter en månad fick vi påminnelse, men micke sa att han skulle betala på en gång. självklart glömde han, igen, och det slutade med att vi till slut fick betala 700 för röntgen taxipengarna vi skulle få tillbaka när agge föddes, det fixade han inte heller.

• pucken

det dumma med att lösa ut studielånet med banklån, är att lånet står på båda om man är gifta. om nåt skulle hända mig tex, så måste micke betala tillbaka på vårt banklån medan studielånet skulle avskrivas.

och mitt lån är tack och lov inte onödigt

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)