• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

mel
    jag är själv förvånad över hur tiden rusat förbi, vi vet ju hur mycket jag gillar att ha svärmor runt hörnet 4 år och 3 månader låter ungefär samma som jag bott här. flyttade upp 18 januari 2003.

xqin
    var var det du bodde nu? pallar inte kolla din pres =)

• pucken

xqin
    aha. jag antar att du trivs eftersom du tycker att jag ska flytta ditåt

• pucken

och att svärmor bor runt hörnet men det är ju inte stockholms fel direkt.

• pucken

xqin
    det är alldeles för lång tid! vi drar så fort vi kan iaf bort från den här hålan.

• pucken

jag tycker dte är skönt att ha långt till mina föräldrar. pappa har ju inte varit sig själv sen han skadade skallen för några år sen nu är han jättejobbig, förut var han inte fullt så jobbig.

• pucken

äh man behöver inte ha så bråttom att tala om det! om det inte var för att jag sov så mycket, och väckte misstankar, tänkte jag vänta till jul (bf 28 april). och då skulle mina föräldrar fått upptäcka det själva, när vi hälsade på =) men som sagt, jag sov ju varje gång de ringde, så jag fick säga det iaf.

• pucken

syns det så pass att det inte går att dölja? har du tur är kallt så du kan dra på en varm och tjock tröja =)

nu ska jag faktiskt lägga mig! god natt tjejer!

• pucken

jag trivs nog mest inte i vh. och sen är tunnelbanan ingen höjdare för en folkskygg typ som jag

• pucken

jag har mest bara problem med vh. för mycket svärmor över stället.

i övrigt vet jag inte vad jag ska göra i sommar om micke får jobb. ska jag stanna hemma med aggs eller ska jag också jobba? i så fall måste jag ansöka om dagis så snabbt som möjligt.

• pucken

grrr idag har jag god lust att bränna upp en viss soffa. nu börjar jag lacka ur ordentligt kan jag lova!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)