• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

nä, vi byter ämne! tills jag får veta min lön *harkel*

• Melisabeth

NÄ det blir man ju inte glad av =)

Blev scones här idag också.. A tyclkte det var så gott, och var rätt kul att "baka" ihop =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

nu har jag skickat ett tredje mail till den där säljaren på tradera. skrev att jag vill ha svar senast fredag annars sätter jag neg.

• Melisabeth

Middagen här var rätt ok den med... couscous och wokade grönsaker med lite köttfärs.. och sweet chillisås =)

• pucken

jag har inte ätit mat alls =( har käkat glass för att svalka halsen bara. har überont.

• Melisabeth

Nu kommer pengar in igen, men gud vad jag lnskar att jag hade en miljon liggandes och "skräpa"... finns flera trevliga hus till salu nu som jag mer än gärna skulle vilja ha.....
    Centralt, frächt.. ett har pool och lite diverse bra saker =)

• Fru Indosaurie

usch vad jobbigt att vara sjuk.

Jag äter alltid frukost, lunch och middag nu för tiden tur att man fick barn så att det blev nån ordning på rutinerna.
    När W ändå måste äta på fasta tider så kan jag lika gärna äta.

• pucken

fru
    haha jag har fortfarande inga fasta rutiner. agge vägrar äta på regelbundna tider, äter bara när han vill. jag äter jättedåligt =( försöker få ordning på rutiner men det dyker alltid upp nåt som stör. har ju varit sjuk två ggr sen vi kom hem från skåne tex.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)