• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

taco
    lång historia kort.
    skellefteå turistbyrå har tryckt upp ett kort på mig och min vän robert i ett jätteformat och satt upp i ankomsthallen på skellefteå flygplats med texten "välkommen hem!" eller nåt sånt.
    utan att fråga såklart.. bilden kunde även skickas som vykort från deras hemsida.

• Melisabeth

Öhmm, låter ju normalt av dem... =/

Grönt klägg låter ju inte heller så trevligt, men bra att det kom ut iaf =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

taco
    joo det ska man, vet inte om jag orkar dra det till domstol dock, ska prata med pappsen.

1080 kr är mina auktioner uppe i nu! jeij! mkt osålt än dock..
    fick 360 kr på kontot idag för ett par po.pbyxor också.

• Winnertaco

Varför har inte jag en massa saker att sälja på tradera?? *muttrar* Jag har funderat på att sälja mina byxor som jag inte kommer i längre, men målet är ju att komma i dem igen, så då verkar det ju dumt att sälja dem...
    Hoppas att ni hittar styrka att dra det till domstol och tt ni VINNER!!

• Fru Indosaurie

du får när J växer ur alla kläder om ni inte ska spara allt förstås, jag säljer bara det fula eller sånt som inte var så fint att vi vill spara till nästa.

det blev så tjusigt med en ny blandare i badrummet

nu har w sovit en stund vid bröstet så nu är det dags att gå ut och sova i vagnen klockan är 12. jaja.

• Winnertaco

Jo, det är sant... Hon har väl ca 30 bodysar nu, så hon hinner väl använda alla 1 gång innan de är för små, så lite får man väl ut för dom. Fast de kanske ska sparas till nästa bebbe!

Ut.. ja, det borde jag ju ta mig, hunden blir väl galen här snart. Men det är ju snöstorm!! Suck...

• pucken

äntligen hemma! funderar på att gå en promenad mot gravfältet, är så himla fint ute med all snö. frågan är bara om nån gått upp stigarna så man kommer fram =)

• Fru Indosaurie

w har bara 22 bodys nu faktiskt, jag tycker aldrig att jag har något att sätta på henne

här är det jättefint väder idag. När vi promenerade tidigare var det -4 och solen skiner. Dock vill jag hellre ha sommar..

• pucken

hjälp va bodys ni har! agge har bara 12 kanske.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)