• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

min andreas följer oxå med. vi ska först förbi uppsala på fredagen för a har en massa kompisar där. sen tar vi bussen till stockholm på lördag morgon. dock får han väl stanna med micke på lördagen eller nåt. beror på vad vi ska göra. freds tårta får han väl följa med och smaka kanske? så inte fred blir ensam kille söndag hade jag och a tänkt drälla på stan.

puck
    är det ok om vi tar 22.11 tåget hem på söndagen. då måste vi väl stanna till 20 nånting. annars det som går före går redan kl 17.
    jobbar väl imorrn iaf, så får du föra över dom sen.

• Winnertaco

Äh, jag dumpar nog Andreas i Bromma hos hans kompis i vilket fall, jag orkar inte släpa på honom

• pucken

letw
    ja, stanna så länge ni vill! bara kul om katterna har nån att leka med =)
    du, jag funderade på det där med att sy med sån där dubbel nål. hur fan trär man en sån?

• Winnertaco

Förresten, letw så kan ni säkert åka med oss från Uppsala annars! Vi kommer ju den vägen!

• letw83

puck
    okej. trä den andra trådrullens tråd jäms med den första trådrullens tråd. sen trär du nålen och syr. OBS!! kolla så att du har raksöm inställd. annars går nålen av!!!

taco
    han får ju följa om han vill. så har a nån att umgås med=)

• pucken

letw
    dummaste frågan hittills, men det är bara en undertråd? så man inte behöver nån supermaskin som har två spolhus =) nu är jag klar med dumma frågor för idag.

• Winnertaco

letw
    Japp, vi åker nog fram och tillbaka samma dag skulle jag tro, om vi inte kommer fram till att vi har råd med hotell, vilket ju iofs skulle vara mysigt!

• letw83

puck
    yes. man har bara en undertråd. och två övertrådar. sorry att jag var seg. skruvar upp hatthyllan samtidigt

taco.
    okej. vi behöver bara skjuts dit iaf. hem åker vi direkt från stockholm. vore najs att få skjuts

• Fru Indosaurie

vi har en smal tältsäng och soffan om nån mer vill sova över
    vi har nära till bromma också, där brukar vi veckohandla

letw
    tygaffären är nog iaf stängd på söndagen.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)