• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

nu är mina clementiner slut
    Det blir ju alltid asdyrt när man handlar för att frukten är så dyr.
    Typ 6 apelsiner för 40 spänn osv.. det äter man ju på en kväll

• pucken

mel
    ja, och sen plockade ju micke fp också. vi sparar ju bara för att överleva sommaren, får ju inte lön förrän i juli.

fru
    jo, men man får väl se utbildningen som en investering eller nåt. och att vi sparar har att göra med att vi inte får inte mycket pengar alls mellan maj och juli. vi har ju ingen megasumma på kontot, det är precis så vi klarar oss fram till första sommarjobbslönen. vi lever så som inkomsterna tillåter oss =)

• pucken

mel
    det verkar kul! men de vill ha magisteruppsats och det har inte jag skrivit =(

• Melisabeth

Vi brukar inte ens ha ngn inkomst på hela sommaren, så vi brukar spara så man klarar samtliga månader på det vi får... (eller jag får nu)... Så lite i maj till september brukar det bli...

Får hoppas det blir bättre i år.. A lär ju inte få semester om han får ett jobb nu, så det skulle ju vara inkomst.. och FP är ju mer än inget =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • tootsieliten

Skickar lite lyckoönskningar till alla er som längtar efter underbara barn!! :)

• tootsieliten

Skickar lite lyckoönskningar till alla er som längtar efter underbara barn!! :)

• pucken

mel
    ja, man får ju göra det. vi skulle kanske klara oss fram till augusti men jag har ju hårt fysiskt jobb och behöver mycket mat =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)