• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

vi kanske kan fira fred här då? med pompa och ståt! visste ni förresten att pompa betyder oralsex på italienska?

• letw83

men hur lång tid tar det för alla att köra. vi kan ju ta tårta vid lunchtid? (12) och sen affärer och sen middag vid fem?

• Melisabeth

Båda på lördag.. oki, bra då är jag med igen =)

NÄ vad tusan.. hamnar man fel i Sholm så är det ju mest att köra... hjälper ju inte att stressa... ngnstans kommer man ju tillslut =)

Värre i Gbg där typ allt är enkelriktat ju =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

puck
    bra ide. men då åker taco och vi förbi sumpans tygaffär på vägen. och så tar jag och a den andra affären i sickla på söndagen. då har vi ändå gott om tid.

och så möter vi upp fru i sumpan och så guidar dom oss till puck.

• letw83

men man måste ju inte åka genom stan från sumpan till vh?

• Melisabeth

Fru I..hmm det har jag aldrig råkat ut för.. brukar iofs inte köra i innerstan så mkt, men lite iaf... men Gbg är iaf värre =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

vi skulle vara här för att f skulle slippa sitt värsta ställe i världen på sin födelsedag. men vi kan ju hänga med till sickla på sön annars.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)