• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

hur många skulle sova här förresten? var det letw m sällskap bara, eller var det nån mer? så jag vet hur mycket sängkläder som ska vara rena =)

• letw83

taco
    okej.

vi kommer köra vilse. det är jag bäst på när vi skulle på ikea i sundsvall och skulle hem hamnade vi utanför stan nånstans. vi var så glada över att se ikea när vi kom så vi tänkte inte på hur vi körde=) men vi hittade hem

sen när vi hälsade på en kompis i eskilstuna skulle vi köra bil till en annan kompis i uppsala. sen när vi skulle hem så hittade vi inte påfarten till e4. detta för att jag surrade om att norrtälje kunde det ju inte vara för det var ju norrut

• letw83

fru
    okej. vi hittar säkert ändå. och ska vi till er först åker vi bakom er hela tiden

• Fru Indosaurie

haha, hoppas att ni inte är lättstressade när freds syster var här första gången svängde dom av fel och hamnade i innerstan.
    fred fick guida ut dom via telefon och hans systers man var helt överstressad, hatade sthlm och skrek

• Melisabeth

Mel lär ha bil ja.. frågan är om hon är så sugen på att köra inne i Stockholm med de förutsättningar som är....  Men det skall nog gå bra.. man får ta tiden på sig =)

Men nu pratas det Sumpan och VH om vart annat.. hur är det tänkt egentligen??
    Tårta i Sumpan på lördag och fika i VH på söndag eller vad?? *gissar vilt* =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Jag trodde att vi pratade om båda ställena på lördagen?? Vi kanske kan handla gemensamt och laga middag hemma hos pucken?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)