• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

fru
    låter nice=) kan man åka tunnelbana/buss dit?

• Fru Indosaurie

letw
    jaa det går, med lite byten, tar 35-40 min nåt.
    man måste åka buss från slussen tror jag.
    ska ni köpa dygnskort?

• Melisabeth

Så =)

Bidde såklart shopping idag igen när vi var på stan... Men var en del som var halva reapriset och en del nersatt så blev inte så mkt pengar för en del saker iaf =)
    Vore smart att köpa vinterkläder nu när det är billigt.. men man vet ju aldrig när vintern kommer och om hon är liten och drar 68, eller stor och drar 80 när det är vinterdags, så känns lite vanskligt... men men =)

Ang dra med gubbar - Jag har ingen aning, beror väl på vad gubben själv vill och vad alternativet för honom är.. är det att spela bandy med svågern så följer han nog hellre med och fikar ;-D

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

fru
    vet inte. beror på hur mkt vi ska åka och vad vi ska göra. får kolla upp lite priser och antal rutter och se vad som blir billigast.

• Fru Indosaurie

klart männen ska med! det tycker jag vore trevligt annars blir fred ensam man här och det är han alltid stackarn

vi köpte vinteroverall till w på po.p innan hon var född, kunde inte låta bli till det priset

• Fru Indosaurie

letw
    jaa ni får räkna hur mkt ni ska åka.
    3-dygn/72-timmar 180:-
    1-dygn/24-timmar 60:-
    enkelbiljetterna kostar 180 kr för 10 st och om man köper dom en pch en kostar dom 40 kr/st

• Winnertaco

Fast jag kommer med störsa säkerhet att ha bil, så ni kan åka med mig letw! I alla fall så länge vi tjtjer dejtar!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)