Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Bra att skärmen funkar, fru I Jag kände att jag blev lite nervös när ni kom..hihi
Sorry
Bra att skärmen funkar, fru I Jag kände att jag blev lite nervös när ni kom..hihi
Sorry
Bra, fru I...
Jag har just fått varma mackor här Lyx! Har ju en del snacks kvar från igår, lite jordnötsringar blir det nog nu
Det var mååånga pulkinköp igår, när jag satt i kassan Sååå mysigt! Man kanske ska investera i en nu och ha på vinden, så man har nästa år
Idag ska jag med en kompis till Babyland och glo, sen jobb kl.16
kickan...ja, det är så kul å gå där å drömma Det är fortfarande liiite nono att handla, men något liiitet kanske
kickan...jag har också sagt det, men jag har köpt två pyjamasar och två Pippi-bodysar...å kanske blir det något litet idag. De stora grejjerna väntar jag med till efter UL:et...
kickan...jaaa Jag tror ändå inte att det blir så mycket värre om det visar sig gå åt h*lvete, för att jag shoppat liiite
Hmm, konstig mening...
näe, det gör väl inte det...men jag börjar komma tillbaka till min UL-nojja, där det visar siga tt det är en tjej därinne som inte mår så bra...
Taco...jag har ju visserligen inte förberett mig ett skit...det känns som om att de små söta kläderna som ligger här inte är våra, utan sånna som vi ska ge bort till någon Haha...
kickan...jag vet att man inte ska tänka så, men jag är lite sån - måste förbereda mig på att det kan vara något som vi får reda på då... Hmm, sambon avskyr min neggo-stil
...men efter vecka 12 är väl inte "dagen efter plus"? *nervös*
Hihi...skönt att ni bekräftar min osäkra person Haha...
Jag är rädd att vi i den här takten inte ska hinna handla sånt som behövs...