Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

pucken...inte mycket aktivitet här idag, ska klippa å klistra lite i köket efter lunch, håller på med ett kollage till morfar (hans artiklar å så) sen ska jag väl förbereda middagen Haha Så är det när maninte har en massa att stå i... Du då?

• MallaMojs

pucken..aha! Bra när man kan byta till mindre storlek, har aldrig hänt mig

• MallaMojs

pucken...ja, då ska man ju ha M såklart...

Jag gillar Lindex sådääär, köpte mina två fin-BH:ar där och trivs i dom, men vet inte ens när jag köpte kläder där sist... Jo, ett par stretchjeans för något år sedan...

• MallaMojs

Haha...jag kör bara på mina fultrosor numera (bomulls med hål i å så), alla mina sexiga stringisar ligger lååångt in i lådan Haha...

• MallaMojs

pucken...jag skulle nig på skavsår om jag tog på mig ett par nu, haha Det är en vanesak! Nu köper jag mest sånna halvboxer...skööönt!!

• MallaMojs

näe, halvtäckta skinkor ska det va Haha!

Jag kanske ska ta å värma min "matlåda" - är hungrig!!

• MallaMojs

Taco...förhoppningsvis så blir det bra när kvällen är över! Men jag förstår att det är jobbigt...

pucken...jag har ätit köttfärssås från igår

• MallaMojs

Vilkem tur att vi har datorn i vardagsrummet då, för där är det så lite plats att där måste vara hyfsad ordning!!

• MallaMojs

Åhh, en Albin...säger grattis här också 

• MallaMojs

Albin ska min mosters son heta Det är jättefint tycker jag! Jag tycker iofs att alla pojknamn är fina och att det är mycket lättare att komma på Knäpp? Japp!!

nica...det är väl bara köra på!!! Högst troligt så beror nog rekommendationen på att man ska veta när man blivit gravid...men det känns ju också som om att man vill vara säker på att allt är ute, annars känns det som om att det nya kan åka med ut med det gamla - om du förstår vad jag menar. Kickan är ju expert på det där och hon sa ju att man inte alls behöver vänta väl?!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)