Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Ja, jag tycker det är jätteskönt att inte dricka också, kanske ska bli nykterist jag också

Åhh, jag blir så besviken så jag skulle kunna slänga ut honom nu på studs, tycker han skulle känna lite mer ansvar och så... Samtidigt så vill jag inte vara den där elaka flickvännen som säger vad han får och inte får göra... Han gör sällan saker, men det gör det ju ändå inte ok att bränna 700 när vi har typ nada...

• MallaMojs

pucken...det är ju det som själva grejen... Han kollade kontot och sa att vi har bara x kronor kvar, då sa jag att han behöver ju inte göra av med allt. Det har han ju såklart inte gjort heller men alldeles för mycket - jag trodde ju att han bara skulle spela biljard och ta ett par öl, det kostar ju inte så mycket... Åhhh, blir så arg så jag skulle kunna strunta i å väcka honom å bara dra nu...men då blir det bara värre. Han vet ju att han gjort fel, så dum är han ju inte så han lär väl stanna hemma ett halvår igen (sist var han ju ute hela natten och kom hem kl.10 på morgonen så...förbättring? )

• MallaMojs

Tack för att jag får gnälla av mig lite, vännen

• MallaMojs

Mel...ja, man tycker att de borde fatta själva, en del!

Nu ska jag klä på mig och så...

• MallaMojs

Taco...vad sa de om att de inte sagt något till er då? Va skönt att det verkar ordna sig!!! Kan de leva på en undersköterskelön så kan väl jag leva på det som blir över när sambon varit ute å supit Kidding!!!

Ja, han tycker ju att eftersom han är ute så sällan numera så tycker han att då kan man göra lite som man vill...men kanske början han fatta. Han är vaken, skrek lite (han gör så när han vet att det eg är han som har fel) och nu ligger han å tjurar.

Jag ska iaf in till stan med mamma och brunch!!!

• MallaMojs

Hemma igen efter massa timmar på restaurangen där syster jobbar och en massa brunch... Härhemma möts man av en pizzaätande surpitt som vanligt

• MallaMojs

fru I...ja, jag tror att han omedvetet är sur på sig själv...han skäms för att han vet att han har fel och för att han skrev på mig, men vi är båda lika envisa - denna gång tänker jag dock inte ge mig!!!

Funderar på om jag ska våga mig ut å köpa pizza...men då blir man väl en snögubbe

• MallaMojs

fru I...men jag vet inte om jag vill prata med honom för jag vet hur det slutar - med att han skriker och jag blir ledsen...så blir det alltid när det är så här...men men, vi får väl se

• MallaMojs

Jag är allt annat än en storkäft, speciellt eftersom jag vet hur han kommer bli. LÄgger mig i sovrummet å glor på TV

• MallaMojs

BB...vad såg ni?

Här har vi skrikit å bölat och nu är vi sams igen hihi...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)