• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Fatta att mjölkmonstret sover som en stock IGEN efter prommisen. Snart måste jag VÄCKA henne för att hon ska äta, hur ofta händer det?!? Det har hänt en gång förut, på bb efter att hon fått tillägg och antagligen var så fullmatad att hon inte orkade annat än att sova!

Brevbäraren hade hängt säsong 2 av Gilmore Girls på dörren, eftersom jag stod i duschen när han ringde på. Så nu har jag att göra ett tag

• letw83

taco
    okej. låter ju bra iaf. jag har ju sytt MASSOR till "mig själv" i 56.

• Melisabeth

men åhh vad sugen jar blir på mer fina saker när ni diskuterar =)

Också vill jag ha min Ella här NU.. meddetsamma.... *mutter*

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • letw83

mel
    du ska oxå få. hur var det nu. turkost med dinosaurie?

förstår att du är sugen på att hon ska ploppa ut. jag har haft några "jag vill ha bebis NU" dagar. såna är jobbiga. men han är rätt mer förstående än vad C nånsin var.

• Melisabeth

Hahaha - jo letw, typ så iaf =)
    Tänkte iofs mest allmänt på att jag vill shoppa.. hitta fina saker.. nu har jag ju inte köpt ngt på ett tag.. är lite ovanligt =)
    Får gå in och snosa i garderoben eller nått =)

Egentligen vill jag väl inte att hon skapp ploppa nu, eftersom jag vill att hon skall må bra.. men jag längtar så förbannat =)
    Jag har tidigare funderat på förlossning och kännt mig lite "avig".. men nu känns det inte alls så.. utan att jag tom. längtar tills dess... fast det får jag väl antagligen äta upp när det väl är dags =)

• letw83

tokig
    japp

mel
    okej=) jo klart hon ska må bra. men typ att tiden gick jättemegafort och så var det maj helt plötsligt

• Melisabeth

Exakt så menar jag =)
    Du förstår precis Letw =)
    Fast jag knappt gör det själv ibland..

• letw83

mel

alltså. nu har jag suttit och skrivit ner och räknat ihop. jag har seriöst i storlek 56 sytt 7 par byxor, 6 tjockare tröjor eller munkjackor samt två bodys. dags att sluta?

• Melisabeth

Ähh var väl inte så farligt.. fast beror väl på om du tänkt köpa ngt också.. fast om du fortsätter lite til så behöver du ju inget köpa =)

VI skulle antagligen klara oss med det vi har i 50-56 (inräknat 50 & 56 också).. men är ju skillnad på att klara sig, och få tvätta varannan, var 3 dag och att vara nöjd och glad =) och bekväm =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)